Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
2014
17 May 2014

Assalamualaikum :) wowww setelah sekian lama tak berblog akhirnya malam ni muncul jugak after membuat beberapa decoration yang tak seberapa nak indah dekat blog kitewww ni haha :p so nak dijadikan cerita this is my FIRST entry for 2014 !

*harap maaf entry ini akan beralih bahasa dalam kiraan 3 tettttt 

Almost 2 months . Hm macam2 jadi . As i said , aku sanggup ilang benda yang paling aku sayang tegal kau . Now , im so pure and innocent . no twitter , no fb , no wc zzzz what a boring life . nasib laa masih ada instagram dan blog . insta ya pun aku nyaris delete . tp lepas ya aku fikir sampei bila aku nak melarikan diri pia dan aku sedar something , one day kau mpun akan berhenti dari ambik tauk pasal aku . and yess ! benar apa aku fikirkan , benar apa aku katakan dan benar apa aku rasakan . kenak ? sebab aku terlalu kenal ngn kau . 

Tapi kadang-kadang aku ada terfikir betulkah tindakan aku . dari apa yang aku tauk , tindakan aku pia dah merosakkan masa depan urang . tapi kadang-kadang aku fikir apa aku polah ya betul sebab aku rasa aku dah banyak gilak berkorban . berkorban perasaan aku . aku sabar , aku tahan sorang2 . aku hadapi semua ya walaupun sakit gilak rasa ati tapi aku telan juak . tapi bila sampei sigek tahap aku dah sik dapat tahan agik aku terlalu putus asa ngn semua ya , aku jadi heartless , aku dah sik fikir urang agik sebab urang sekali pun  sik pernah hargai aku . sik pernah berik aku peluang . sik pernah bertolak ansur ngn aku , bila turn urang aku boleh bertolak ansur tapi bila turn aku , aku terus dihukum even aku sedar kesilapan aku dalam tempoh yang sangat singkat .


mungkin ya yang molah aku sikda ati agik sebab aku terlalu takut nak alami semua ya agik . aku pernah padah dolok mun aku ilang kau agik aku sik dapat jamin apa2 . aku sik mungkin macam dolok agik dan ternyata aku pun dapat rasa aku sik macam dolok ,betapa kerasnya ati aku kinek . hanya sigek alasan aku takut  .bulak mun aku padah aku sikmok bersama kau agik mn diberik peluang . bulak mun aku padah aku sik sayang . terlalu bulak . sampei kinek masih kau , belum ada yang mampu rampas tempat kau tapi aku sik mampu malah sik tauk apa patut aku polah agik . aku dah coba yang terbait tapi masih aku gagal . aku gagal jadi yang sempurna dan terbait buat kau . 


aku terlalu rindu kau , tersangat dan jujur aku ingin bersama kau balit sebab aku rasa tersangat-sangat hilang tanpa kau . kau rampas senyuman , ketawa dan kebahagiaan aku . sikda apa agik yang tinggal . hati aku pun kau rampas . aik mata jak kau tinggalkan k teman aku bila aku rindu kau . mungkin kau diat aku kasar , jaik , nampak macam bencik kau tapi aku polah pia sebab aku sikmok seksa kau agik . kau sik bahagia ngn aku . kau pun padah . aku sik paham kau . hm kadang2 aku rasa kau terlalu mencari kesempurnaan dan teringin nak tanya kau persoalkan aku sik paham kau tapi pernah sik kau tanyak kau mpun , kau paham aku sik ? pernah sik kau mbik tauk pasal aku termasuk benda remeh temeh sekalipun hmm 

pernah sik terfikir selama kita kenal pernah sik kau jaga ati aku ? jaga macam ni kau jaga ati kau mpun ? hmm mungkin kau rasa aku sik jaga ati kau tapi pernah sik kau pk setiap tindakan aku sampei aku sik main fb , wc , sik berkawan ngn laki apa semua untuk sapa ? semua untuk kau . sebab kau kuat cemburu . kau mintak aku block , aku turutkan tapi kau hmm bila aku dah malas nak lalek baru nak sedar nak jaga ati aku hmm aku tauk aku pun ada polah kesilapan tapi aku sedar , aku jujur padah ngn kau hmm kadang2 aku kesian diat dirik aku sik pernah dihargai :'D hahaha macam tedahhh nak nvm sebab sayang aku ngn kau aku telan juak benda yang melukak ati aku

sebenarnya , aku terlalu takut nak terima hakikat yang kau jadi milik urang lain . terlalu tapi aku terpaksa sebab ati aku dah sik kuat agik nak bertahan dengan perangei kau . aku dah coba bertahan tapi terlalu gilak dugaan yang kau berik ngn aku sampei aku dah sik mampu sik tauk apa patut aku polah sebab ya aku dah sik lalek agik . biarlah urang nak anok aku apa , nak padah aku jaik sikmok terimak kau balit even kau dah merayu ngn aku dah ngalah , sidak sik rasa apa aku rasa sidak sik sakit macam ni aku sakit lagipun aku memang dah biasa jadi bahan anok urang2 yang kenal rapat ngn kau . aku dah lali . kau pun sik pernah pertahankan aku bila urang anok aku yalaa molah aku dah biasa . bersama kau terlalu banyak aku belajar . tapi aku sik bencik kau sebab sayang aku mengatasi bencik ya .

cuma sigek jak aku harap , mun ditakdirkan tok akhirnya aku harap kau sedar kesilapan kau supaya bila kau dah temu the one kau kelak aku harap kau sikkan ulangi kesilapan yang kau pernah polah time ngn aku . jaga mena ati nya , jangan biarkan nya hadapi apa aku pernah hadapi  . senyum selalu sayang sebab aku sikmok diat aik mata kau agik , yg aku mok senyuman kau sebab kau nampak hensem gilakkkk :') Aku harap kau temui kebahagiaan kau sayangg hmm aku rindu kau sayangg , terlalu , aku sayang kau meen :'* ingat sigek benda inshaAllah kau akan sentiasa aku ingat dan sentiasa berada di tempat istimewa dalam hati aku .



Older Post