Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Last Entry Maybe
18 December 2013

Pagi petang siang malam masa berlalu dengan pantas , hari berganti hari , bulan berganti bulan dan 2014 bakal menjelang tiba . ececehh intro kemain lagi ek haha rindu pulak rasa jari jemari beta ni nak menaip yelaa memandangkan hm hari ni beta tak online atas sebab dan alasan yang kukuh maka oleh hal yang demikian kerana itu beta pun mengambil keputusan untuk mencurahkan idea la sangatt ye tak ? Cakap jerr lahh kau nak meluah perasaan budak hihi >.< tak ngaku arr tuu 

10 bulan berlalu hm yelaa kata orang things happen for reason kan so tak kira apa pun yang jadi dalam kehidupan kita jangan mudah mengalah jangan down jangan segala janganlahh wahh nasihat kemain lagi yerr . Okayy apa yang okayy kalau aku dekat sini memang tak okayy -..- hm 

Hati-hati dengan apa yang korang cakap sebab hanya melalui perkataan pun dah cukup nak buat hati orang terguris . Hm aku tak taulah kalau apa yang diperkatakan tu secara sengaja ataupun tak . Yelaa kadang-kadang bagi orang yang cakap benda tu takda pa-2 actually tapi bagi kita yang dengar hm tipu arr kalau aku cakap tak terguris sampai aku ambik tindakan macam tuu :'( aku taknak sebab benda tu boleh buat hubungan kami renggang . dah lahh memang dah renggang nak bagi renggang lagi ke apa ? nak seksa jiwa lagi ke apa ? hm aku penat sangat terlalu penat aku tak tahu nak percaya atau tak aku tak tahu nak terima macam dulu ke tak sampai kadang-kadang aku rasa menyesal kenal dia . Mungkin ada hikmah aku kenal dia either as a lesson or a bless apa aku cuba sampaikan ni hm

Yang pasti sekarang aku memang tengah down habis . Kadang-kadang perlakuan dia tak menunjukkan yang dia betul-betul dah berubah . Bukan aku tak cuba untuk percaya tapi aku takut nanti aku kenak benda yang sama balik . ingat senang ke aku nak ajar hati aku ni untuk belajar menerima hakikat , belajar untuk melupakan segala-galanya , bukan mudah nak kembalikan kepercayaan aku balik after apa yang jadi . Lagi-2 bila aku asyik mimpi benda yang hampir sama almost everyday .aku tak tahulah apa yang jadi dekat dia sebenarnya yelaa aku bukannya pernah jumpa dia apalagi nak bersama dia hari-hari macam hm ex-ex girlfriend dia yang lain.

Aku cuba lupakan , aku cuba abaikan tapi aku tahu aku tak mampu sebab aku pun tak tahu kenapa mesti macam tu . Nak nangis arr macam ni . Pendam pendam rosak jiwa aku .

ALL I WANT IS TO BE WITH YOU BUT ALL I GET IS BEING SEPERATED WITH YOU :')




Older Post | Newer Post