Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
No Title
30 September 2013


Bila lagu 'keramat' dah keluar semula itu tandanya zaman kejatuhan kami sekawan :') Kenapa ? Kami akan mula dengar lagu tu balik bila kami rasa kami perlukan ketenangan :') tsktsktsk . Hm okayy act nak hapdate dekta twitter pasal benda ni tapi macam kriik kriik kriik sebab i'm away from twitter for a while . Motif ? Nak STPM katanya -..- sedangkan wechat dah on balik pftt this girl >.< tak boleh caya sangat ahhahha :'D

Tadi cikgu mention nama-2 yang dia target untuk dapat A bagi final exam bulan 11 ni yelaa esok kita org dah start untuk last trial  ohh sungguh tak sangka bila nama aku pun masuk dalam list sebab aku bukan tergolong dalam budak yang rajin belajar apalagi pandai , okayy and this is how the story begin ....................

Cikgu : Nurshahirah ... B+ kepada D , sem 1 bagus tiba-2 sem 2 spoiled . Ada masalah dengan perasaan ni*tengok aku

Aku : arrr  .. hehe sikda ehh cikgu , okayy jak tok*sengih-2

Cikgu : shahirah , tinggalkan dulu ehh . nanti masuk U couple balik*senyum-2 tengok aku

Aku : Dah lamak tinggalkan cikgu*muka berubah terus tunduk

Cikgu : Hah , apa dia ? Tinggalkan dulu nanti cari balik ... blablabla*aku tak ingat lagi apa dia cakap , banyak sangat haha :'D

Hm cikgu macam tahu-2 jerr -..- cikgu stalk sy ehh :'P Memang dah tinggalkan cikgu cuma perasaan jerr yang masih belum dapat ditinggalkan sekarang ni :') Sebab hilangnya bukan hilang sik berganti hilangnya datang perginya kembali . Don't worry cikgu insyaAllah akan tebus balik untuk sem 2 dan akan bagi kejutan dekat cikgu untuk final ni . Doakan saya :') UM menanti , USM menjemput dan USM meraikan :'D insyaAllah .



Older Post | Newer Post