Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Ijab dan Qabul
18 August 2013


Tengok atas then dengar lagu blog ni . Best kan ? Okayy seriously before drama ni ditayangkan aku memang selalu tunggu iklan drama ni semata-mata nak dengar soundtrack drama ni . First aku dengar aku ingat Hazama yang nyanyi rupa-rupanya band Demeises yang bawak . Haha bagi yang tak tengok lagi drama ni make sure korang tengok sebab drama ni memang best sangat-sangat tambahan lagi Adi putra dan Nora danish yang berlakon . Sejujurnya , combination mereka berdua memang best sangat . Nampak dia punya chemistry cehhwahh jadi pengkritik pula dia malam ni yerr hehe :D

Okayy , act drama ni mengisahkan sepasang suami isteri yang telah berjanji setia wahh ayat main peranan haha . Dalam drama tu , Adi putra melakonkan watak sebagai Imran ;) and Nora sebagai Zara . Sweet kan mereka berdua ni ? Haha kalau korang tengok sendiri memang best lahh lagi-lagi dia punya soundtrack memang cun dengan tajuk drama ' IJAB DAN QABUL' 

Sekarang , lagi ni pula yang buat aku addict haha . Kalau dulu HILANG-w.hazel , ehh sapa cakap lagu hilang aku tak dengar lagi -.- no no no that song is my first choice okayy hehe then lagu ni 2nd choice . Okayy dengar tau lagu ni . 


Older Post | Newer Post