Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
T O D A Y
12 July 2013


Assalamualaikum :') Haii salam Ramadhan semua :') Today . 12 July , it should be our day . I really miss you . Hm how i wish i can hear your voice once again . The story begin like this when i started to realise what date is today :')

Aku tengah 'rajin' buat hw muet yg ckg bagi since aku punya paper entah menghilang ke mana -.- so pagi tadi la baru siap kan , yelaa pinjam paper orang lateww :P ohh lupa cakap time tu subjek PP yahh memang dah jadi kebiasaan kalau subjek tu kami 2 aend akan on laptop bajet nak buat kerja kursus PP la kata kan . Al-maklum nak kena submit before 1 august tapi sebenarnya tak buat pun , kita 2 orang pergi layan cerita . Hah bukan cerita pelik-pelik ehh bukan bukan . selalu nya kita orang tengok cerita hantu Thailand :DD tak pun pergi melayan lagu favourite kita orang so memandangkan hari ni tadi aku dan aend ada presentation so tak dapat lah nak buka panggung wayang yerr dak ? hewhew :P aend siap kan presentation sej dia and aku buat muet sambil dengar lagu FAVOURITE !! alaa buat buat tak tahu pulak . lagu mana lagi kalau tak lagu wan Hazel tuu haha 

Tiba-2 sik habsah masuk line pulak nak jugak dengar lagu tu . okayy aku consider la sebab aku tengok dia punya sembam >.< menangis kot . aku tak nak tanya lebih-2 kang ada yang banjir  tapi memang diketahui kalau kita orang diam then melayan lagu tu memang ada yang mengganggu fikiran kami . hah mula la cerita melayu petang-2 di mana ada yang mengalirkan air mata wuwuwu 

So setelah sekian lama lagu tu di 'rewind'  banyak kali  aku punya kerja pun habis . Then , aku tengok jam tertengok tarikh :'( hati terus sayu . baru aku perasan yang hari ni 12 hari bulan , satu tarikh yang amat bermakna untuk aku since the day aku kenal dia. apa lagi mula la babak drama melayu petang-2 . key el em jey la pulak :'((( terus teringat dekat dia , dan tanpa disedari dan tak dapat dinafikan hm sekali lagi terjadi :'((( kawan-2 hanya mampu terdiam tengok perangai aku yang tiba-2 suram :'((( huhu sejujurnya aku rindu sangat dekat dia tapi aku tahu dia dah tak ingat aku lagi macam aku ingat dia ........

Untuk move on tak semudah yang disangka . aku perlu tempoh yang lama untuk pulih balik dan belajar untuk menerima orang baru maybe :') it just i'm too loving him without i know the reason why i'm being like that . kbyeeeeeeeeeeeeeeeeee




Older Post | Newer Post