Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Nur syahirah
19 July 2013

Assalamualaikum ;) okayy dah berbuka puasa ke ? Aku dah ! Masih berdiri teguh untuk puasa yg ke-10 hehe :DD 

Mesti tertanya-tanya kan ada apa dengan gambar di atas tuu*hentak kepala . Okayy act tadi ,aku terdengar satu dokumentari ada sebut pasal 'Nur' dan maksud 'Nur' adalah cahaya dalam Islam :) *buat muka comel :P haha terus aku tanya dady apa maksud nama aku .Ohh yahh btw nama aku Nur shahirah hm yelaa memang la ejaan tak sama tapi sebutan sama so maksud nya pun sama ;) Tadaaa !

Dady cakap la dia lupa apa maksud nama aku tapi yang pasti ada maksud dan maksud yang baik-baik . Aku apa lagi terus google la maksud nama aku tu then terjumpa satu laman ni . Hah ni link dia kalau korang nak check-2 out la makna nama korang yerr TEKAN SINI :)

Yang ni aku punya nama . Dia punya maksud laa hehe :DD 


 Okayy done ! hehe :DD kbyeee




Older Post | Newer Post