Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Cry cry cry cry
17 July 2013


Heyy :') Pernah tak rasa nak menangis tanpa sebab ? Hm :'/ okayy ini lah yang aku tengah rasa kan sekarang . Tak tahu kenapa tapi dari petang tadi rasa sedih yang teramat . Aku cuba cari sebab dia tapi tak jumpamungkin sebab terlampau tension,too much pressure kot yelaa dgn PP yang tak siap then perlu submit on time -..-'' then , baru dpt jugak result sem 2 memang pressure la kena berus dengan cikgu bagai hari ni mana tak nya dari pagi sampai rehat cikgu f.6 berus kita orang , nasib my parents tak berus tapi bagi semangat because they know i've done maybe the best untuk sem hari tu tapi mcm effort tak cukup kan , so insyaAllah gonna struggle banyak lagi untuk last sem ni . fuhh memang jiwa kacau la hari ni.

Tapi yang pasti bila aku dengar lagu favourite dan lagu Hyper act-Hanya Aku memang nak menangis sangat-2 . Sedih gilak tauk sik , nang sayuk habis la rasa hati tok*yahh alu alih bahasa :'D
Kenak sedih gilak tok :'/ sik suka la macam tok sebab aku akan jadi sikda mood then please don't mess up with me :'3 memang kompem keluar word tak baik punya lah .

Hm maybe i should cry mungkin lepas tu akan lega . okayy memang pelik menangis tanpa sebab :'3 kbyeeeeeeeee





Older Post | Newer Post