Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
R I N D U
24 June 2013

Morneng morneng :) Pagi yang gelap kini makin awwwss pagi-2 dah menggedik ehh . Laa ni dah kenapa buat muka comeyy tuu -..- yelaa tahu lah orang tak pergi sekolah hari ni ekk bersebab okayy . Aku tak ke sekolah bukan kerna ku suka tapi ku terpaksa*nyanyi dalam tandas* Al-kisahnya nak dijadikan story of the day la tadi kan , ni selsema punya pasal la tak pergi sekolah hari ni hewhew . kesian tak*buat muka duckface* haha niat di hati memang nak sekolah al-maklum nak jadi budak baik untuk last sem ni*mata ke atas tangan ke bahu* alhamdulillah ada potensi , jarang tidur dalam kelas hehe :p tapi masih mengamalkan aktiviti tak ambik perhatian semasa cikgu mengajar dan masih makan dalam kelas hahh hambik kauu dah macam esei sejarah aku buat >.< cakap pasal esei sejarah ek aku terus teringat exam sem 2 wuwuwu sejarah menguji keimanan siott mana tak nya tergoda aku dengan soalan dia yang membunuh -.- macam haremm pergi keluarkan soalan yang nampak senang tapi nak buat meleleh air mata :'D okayy enough dengan sesi merapu-rapu di pagi hari yang tak seberapa indah ni kita mulakan dengan sesi mengada-ngada curhat bersama-2 :')

Ingat azmin ? Tipu lah kalau tak ingat kalau aku selalu la jugak cerita pasal budak sorg ni :3 okayy aku rindu dia :'/ seminggu dah kot aku tak contact dia . Kenapa ? Hm bersebab :') bukan suka-2 . terpaksa bukan rela . entah dia perasan tak yang aku dah takda contact dia lagi . agak-2 dia sedar tak no aku dah tak aktif lagi :3 hm okayy pa yg okayy ? adohh sengal laa aku ni -.-

Nak tahu ? Dia ni macam ombak , sering berubah-2 . adakala dia okayy adakalanya dia akan mengamuk yelaa nama pun ombak kan ? susah nak difahami . entah macam mana aku boleh sabar dengan lelaki macam tu sebab setahu aku , aku ni bukan jenis penyabar :3 dia tak tetap dengan pendirian dia . mudah sangat termakan dengan hasutan orang :3 tapi dia cepat sedar dengan kesilapan dia cuma kadang-2 tu ego dia yang tinggi melangit menghalang dia untuk buat something yang dia nak tapi taknak mengaku -.- kenapa belit-2 sangat ayat ni >.< okayy kita teruskan ehh serious memang dia sangat susah difahami sampai kadang-2 aku bosan melayan karenah dia oppss hehe terkantoi pulak tapi aku tak tahu kenapa aku memang susah nak lupa kan dia , aku cuba dengan orang lain tapi the end aku anggap orang tu kawan jerr . aku still jugak mengharapkan sesuatu yang tak pasti akan jadi milik aku sekali lagi . mungkin dia anggap kehilangan aku seminggu ni sebab aku merajuk . takk . kali ni aku hilang sebab dia pernah cakap 'tak rugi pun aku hilang kau','aku boleh dapat yang lebih bagus dari kau' dan yang ni buat aku agak terkilan'aku tak pernah jilat balik apa yang aku dah ludah' hm tiga kata-2 ni buat aku jadi lemah dan aku rasa aku patut hilang dari hidup dia supaya dia lebih bahagia :') mungkin dengan tindakan aku ni dia dapat fokus dengan study dia lagi mcm 'org' tu ckp dekat aku . yelaa semenjak dia kenal aku dia punya study pun ke laut kan ? okayy takpa aku paham tapi tak perlu lah sampai sakitkan hati aku cakap dia macam tu macam ni dekat sana .  terima kasih . mesti best kan tengok hubungan orang lain hancur hewhew :'D tahniah haha

Dear babe , i really miss you :') tc and study mena-2 k . kmk doa kan ktk berjaya btw lagu tok untuk ktk :'D



Older Post | Newer Post