Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
weeeeeeeeeee la sangatttttttttttt
8 May 2013

Ohh haii blog . We meet again :') Okayy hari ni aku terlebih aktif -..- fuhh lamak memang nakal sia >.< macam budak darjah 4 haha :'D mana tak nya pagi-2 lagi dah bising , member rindula sangatt tu pasal yang hyperaktif haha :'D suma tanya pahal tak datang semalam ? aku jawab cuti umum jiwa merana haha :'D then mata mereka main peranan haha paham-2 lahh kalau aku dah cakap macam tu ek ;) then time rehat sempat pulak aku berdebat dengan budak junior hah ! Hambik kau ! Dah aku punya mood memang tak stabil kau cabar lagi kan dah kena sembor , hewhew ;'D sapa suroh tak reti-2 bahasa . Dah tahu pondok tu memang port kami yang pergi letak bag atas meja then tak reti turun kan dah kenapa ? Tak paham lagi ke ? Kami tak larang nak dudok sana tapi bila time kami orang paham-2 lahh ini tidak nak tengok aku bersikap 'nakal' juga pergi 'ngaro' semua buku , bag korang letak bawah . kalau da tinggal sedikit ruang kosong takpa lah ini tidak penoh meja -..- babyyyy then bila aku try cakap baik baik budak sorg ni cuba bersikap kurang ajar dengan aku hoho aku memang pantang orang yg cuba kurang ajar dengan aku sebab aku boleh jadi lebih kurang ajar . Jangan tengok aku diam diam good girl , macam budak nerd -.-'' nerd ehh ? HAHA ;D jangan ingat taring takda ohh :DD then habis rehat , naik kelas then cakap kat kawan yg memang selalu kena buli dlm kelas yg ckg nak jumpa dia dekat bilik guru . ahha dia pun pergi >.< jahat kan ? then , buat tawaf dengan aend . pusing-2 tengok budak lower 6 daftar o.O boring tengok mereka pergi kelas cuzzy aend , lepak sana then kena kan budak laki yg selalu kacau kita org tu ahah :P lepas tu pergi kelas kita org balik , hah mengacau org balik cakap kat koji ckg nak jumpa dia dekat koperasi dia pun pergi ahha . tunggu koji naik pn sempat buat bising dlm kelas dengan mereka org Daryl , wan , luis , max , feo -.- nama banyak sangat nak disebut :DD tengah bising-2 tak sedar si koji dtg , terus dia cakap ' hebat permainan nya chirah' me ? haha ketawa kan dia , elek arr ni madah superman tek ;) dia senyum tengok aku then tiba-2 jadi pondan . semua ketawa haha memang sakit perut la ketawa time tengok dia macam tu . tak abis lagi cerita kenakalan hari ni , boring duduk dalam kelas buat tawaf lagi sekali , lepak dengan budak f.1 dpn koperasi sempat lagi mempergunakan budak-2 tu suroh pergi makanan untuk kita org hah habis la kot ehh belum lepas tu ergi bilik ICT berlari-2 macam budak kecik haha . ok done ;')

Last nak cakap hm i miss you ex :'((( seriously i really miss the old us . semalam berharap sangat dapat text dr dia tapi hm :'// hampa menangis sampai tertidur mana tak nya asyik tengok vc dia :'((( i love you so much ex huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'//// tringin sangat nak mesej , dengar suara dia tp aku tak sanggup terima layanan dia yg mcm haremmm tuu :'((( aku ni perempuan , bukan nya dapat dilayan 'jaik' sikit alu lah sentapp wuwuwu kesian betul la hidup aku sekarang -.-'' hm dh tak on twitter sebab takut nak tahu perkembangan dia . kompem aku tak dapat terima kalau tahu dia ada pengganti aku :'((( sampaikan berdoa supaya dia tak jatuh hati dekat org lain >.< org doa semoga exam ni dpt jwb dgn mudah aku ? haihhh i just can't focuse okayyy . byee ily azmin :')


Older Post | Newer Post