Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
The Memories re-upload
14 April 2013

Dear ex, dulu awak lah penyebab terukirnya senyuman di muka saya, tapi sekarang awak lah penyebab jatuhnya airmata membasahi muka saya :') Nak tahu dalam phone saya nama awak masih Babe Sayang , Azmin ILOVEYOU , wallppaper phone saya masih gambar awak dan yang paling penting semua yang ada kaitan dengan awak masih ada dalam phone saya . Satu pun saya tak delete :') Kenapa ? Sebab saya tak nak lupakan awak :')


Sorry , vc yg semalam terpaksa di delete atas sebab-2 tertentu :'3 

Saya tak suka siang , saya tak suka malam sebab siang saya akan ingat dekat awak dan malam pun saya akan ingat dekat awak :'/ 

Setiap pagi bangun dengan mata yang bengkak :'3 
Setiap malam menangis sebab rindu kan awak :'/





Older Post | Newer Post