Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Kisah Kita
20 April 2013


16 hari . Genap 16 hari kami berpisah atas alasan yang hm biarlah menjadi rahsia kami berdua :') Perpisahan yang terjadi memang tak dijangka dan tak sangka pulak akan menjadi teruk macam ni . Peluang untuk kembali bersama memang ada cuma masa belum mengizinkan kami untuk bersama  sekali lagi seperti yang diimpikan.Mungkin kami perlu belajar untuk memperbaiki kekurangan masing-masing.

Sejujurnya,perasaan ingin memiliki dia seperti dahulu memang wujud . Terlalu ingin bersama dia tapi untuk membuat keputusan yang tepat dan tak kan dikesali suatu hari nanti amat payah . Kenapa ? Hati ni masih belum pulih sepenuhnya . Masih terluka dengan apa yang terjadi dahulu . Terlalu terluka sehingga takut nak menerima kembali orang yang pernah disayangi . Bukan tak sayang , terlalu sayang tapi tak nak perkara yang sama berulang kembali .

Perasaan takut yang teramat berjaya menguasai diri . Menghalang kebahagiaan daripada muncul kembali. Untuk menyayangi seseorang yang bukan milik kita lagi adalah sesuatu yang amat merisaukan . Risiko untuk orang yang disayangi jatuh cinta dekat orang lain amat tinggi . Risiko untuk kita kehilangan dia sepenuhnya terlalu tinggi. Mungkin ketika tempoh berjauhan ni ada orang lain yang cuba untuk mengisi hati .

Perkataan 'putus' memang mudah dilafazkan tapi perkataan 'kembali bersama' sukar untuk diucapkan . Bukan sesuatu yang mudah untuk kita menerima sesorang yang kita sayang kembali meskipun hati terlalu menyayangi dia . Kenapa ? Luka yang ditinggalkan masih belum hilang parut nya. Memerlukan masa dan kesabaran untuk memulihkan keadaan seperti dahulu.Mungkin kesabaran untuk menunggu sesuatu yang tak pasti susah untuk dipertahankan tapi itulah ganjaran atas apa yang terjadi.

Tipulah kalau semudah itu melupakan someone yang dah berjaya pulihkan luka yang lama dan tawan hati kita . Tipulah tak rindu dekat someone yang berjaya buat kita jatuh cinta sekali lagi . Tipulah tak ingin bersama dia kembali kalau dah lafazkan ' YOU MIGHT NOT MY FIRST BUT YOU ARE MY LAST' . Sejujurnya , ada yang cuba menjadi pengganti dia namun belum ada lelaki yang lebih AWESOME dari dia yang dapat mengambil alih tempat dia dalam hati ni .

Dia terlalu INDAH untuk dilupakan . Terlalu AWESOME untuk digantikan dengan insan lain . Hati ni masih milik dia meskipun tak lagi bersama . Perasaan untuk cari pengganti dia pun langsung tak wujud . Harapan untuk terus memiliki dia seperti dahulu masih ada cuma perlukan masa lagi untuk pulih . Semoga cinta kami bersatu sekali lagi dan tak kan pernah musnah tak kira apa pun yang terjadi.

Saya percaya dialah yang terakhir untuk saya dan tak mungkin ada yang seterusnya :')

Jujur saya masih , pernah dan terlalu menyayangi lelaki yang bernama AZMIN . Berharap dia pun macam tu :') Kenangan yang dicipta bersama sentiasa dalam ingatan :') Setiap apa yang dilakukan semuanya untuk kepentingan awak sayanggg :') Saya tak nak menjadi satu beban buat awak . 

This ! Really makes me cry while saw it . I really want you sayang but .... 











Older Post | Newer Post