Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
i love you azmin
1 April 2013

Assalamualaikum :') k ku just nak meluah perasaan jak . Aku memang down habis kinek . Pini aku sik down mun aku dah hilang orang yg paling ku sayang . Aku dah berabis harap ngn nya . Sik tauk gik pa nak jadi dgn aku . Dak miak kelas aku pun semua nanyak aku 'eh , kau break dengan azmin adris yaka ? . 'pahal oii ?' . 'aku tengok sedih lu jak post kau'. Cuba pk mcm ni aku sedih pia gilak , aku sayang kau lebih dr sapa-2 yg pernah sayang kau . aok , nang ku ego ,pama , kontrol kau tp bersebab . sebab aku takut hilang kau , aku takut benda tok jadi tp jadi juak . hancor ati aku tauk sik . apa yg jadi riya molah aku bena-2 terlukak . hati aku terlalu sakit dipolah pia . hati perempuan sik sama . sik semua perempuan boleh terimak benda pia . mok tauk ? semua kawan aku mdah pa yg jadi ya terlalu menyakitkan . plentey bodo . ya bukan gurauan tapi menyakitkan hati . aku cuba tabah , aku cuba senyum hari tok . aku berjaya nang berjaya tp aku mala teringatkan kau . sik lamak jak aku senyum , tetak dah ya ku down balit . paling ketara perubahan aku ritok aku pergi sekolah dlm keadaan serabut , tanpa secalit make up rah muka even krim .  kesian sik aku ? teruk kan ? aku rasa kau first guy yg molah aku dalam keadaan serabut pia . lamak-2 tok plg teruk pun aku just sik happy jak tp tok pergi sekolah sik bermake up haha . that is so not me :'D padahnya aku mungkir janji aku pun . terit jak madah aku mok sayang kau secara sederhana sebab aku sikmok kau di ambik dari aku tapi akhirnya aku kalah , aku terlalu sayangkan kau . kinek kau diambik dr aku dan aku hilang kau selama-lamanya . aku cuma dapat crush ngn kau jak knek . aku cuma mintak kau tolong la jangan fikir aku couple dengan aeyther or orang lain agik . bodo tauk sik bodo kau fikir pia . aku cuma ada kau seorang jak . aku sayang kau amin :') Don't worry i'll keep my promise ;') you might not my first but you're my everthing . insyaallah i will wait for you . assalamualaikum


Older Post | Newer Post