Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Concede
27 April 2013



I am tired with your attitude . I am tired with all the lies . I am tired being hurt by someone who does not know how to appreciate opportunities given.

Tired . Tired . Sick . Sick ! Memang aku sik dapat nak madah kau sapa bagi aku . Sebab aku keliru . Aku memang nak tinggalkan kau . Tapi aku sik dapat . Ada sesuatu menghalang aku . Tapi aku sik tauk apa . Haruskah kau bulak aku ? Hm :/ Mungkin harus . Aku bukan sapa sapa . Aku lupak sini tempat aku . Sorry :)

Kau sik menghargai peluang yang aku berik . Aku bagi kau tempoh , tempoh kita berpisah tok supaya kau betulkan salah kau sak kau sik ngulang agik tapi hm . Agik juak . Aok nang ya benda remeh tapi dari benda remeh yalaa aku menilai kau . Dari benda remeh yalaa macam macam boleh jadi tapi kau sik ambik berat pun benda pia . Nampak macam kau sik lalek dengan peluang yang aku berik .

Makin hari makin tawar rasa hati aku . Kau madah kau berusaha untuk dapatkan aku balit tapi attitude kau sik madah pia . Mungkin mulut kau jak madah pia , madah sayang aku tapi sebenarnya kau dah move on . Mungkin aku pun perlu melangkah untuk kali terakhir , aku perlu remove kau sepenuhnya kinek .

Aku kalah . Aku mengalah . 

Kita memang dah sikda harapan agik . Aku tauk kau pun dah penat nunggu aku kan . Aku tauk kau pun dah lelah kan . Aku paham aku terima aku sik menghalang . Ya hak kau . Cuma aku mintak sigek jak , iboh jadi jaik macam dolok k sik kira apa pun jadi . Then , mun kau da gerek baru lepas tok boh ngeso dengan aku k ,klak ku bencik kau haha :'D jeles la nengok ex dengan urg baru :'P

Aku memang lain . Bila aku dah sayang , aku akan sayang mena mena . Tapi bila aku dah terlalu terluka , bukan senang nak molah aku kembali . Aku sik mudah pusing balit bila aku dah melangkah , mun aku pusing balit ya tanda nya kau tersangat penting untuk aku dan ada sesuatu yang kau polah dah molah aku kembali . 

Sik lamak gik kau balit sarawak kan ? Have a nice holiday dear ex :) Aku tauk kau akan stalk blog aku , kau still boleh contact aku tapi hm mun boleh jangan macam dolok k contact aku . Sebab aku sikmok kita hm paham paham la , aku sikmok ada antara kita yang sakit hati .

Kbyeee :) I am concede :/


Older Post | Newer Post