Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
All i want
8 April 2013


Keep calm I'm waiting for you :'/ Yess ! I'm waiting for the one i loved . seriously , i want you back sayang . Saya tahu saya selalu sakitkan hati awak . Saya tahu saya tak pernah bahagiakan awak . Saya tahu saya selalu buat awak sedih tapi awak mungkin tak tahu saya sangat sayangkan awak :'( Saya rindukan awak :'( Saya risau bila awak bukan milik saya lagi . Saya takut nak tahu perkembangan awak sebab saya tak nak nanti saya terlalu kecewa bila dapat tahu awak dah jumpa pengganti saya . Sayang , saya berharap sangat apa yg awak text dekat saya akan awak tunaikan . Saya berharap sangat awak akan kembali lagi . Saya sunyi tanpa awak . Awak nak tahu ? Saya tak pernah sehappy ni bila dengar suara awak . Macam saya baru kenal awak :'(( Excited gilerr dengar awak cakap sayang :'(( Sayang tolong jangan biarkan perempuan lain masuk dalam hidup awak . Tolong ehh sayang ? Hm sayang awak ingat tak 4 hari lagi anniversary kita :') saya harap awak ingat sayang . Huwaaa ! Rindunya nak dengar awak panggil saya 'sayang' cakap 'i love you' dan 'i miss you' . Sayangggg ! Saya nak awak ! Sedihnya hidup macam ni . Hm sayang tolong jangan fikir saya happy putus dengan awak . Yerr memang saya nampak happy bila cakap dengan awak sebab saya nak sembunyikan segala kesedihan saya :'((( tapi sebenarnya saya tersangat-2 sedih . Saya mengaku saya memang risau yang teramat sekarang . Kalau boleh dinyatakan dalam peratus kesedihan saya hanya 5 % tapi rasa takut , risau dan gelisah 93 % dan selebihnya rasa happy saya bila bersama awak . Sayang nak tahu tak kawan saya cakap saya nampak macam awak bila saya guna snapback tu sayang . Huhu :'(( sayang , saya mengalah dengan kawan awak tak bermakna saya tak sayangkan awak tapi saya mengalah sebab saya tahu dia lagi penting . saya faham even mereka asyik salahkan awak kenapa mesti dengar cakap dia , kenapa mesti buat orang yg tersayang sedih , kenapa mesti pentingkan perasaan orang lain . saya dah explain dekat kawan-2  saya . saya tak kan biarkan mereka tak suka awak sebab awak bermakna bagi saya . Hm :') i love you azmin adris 



Older Post | Newer Post