Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
kbyee crush
9 February 2013

Hai blog :') hm seriously aku dlm keadaan parah sekarang :') setelah 2 bln 9 hari aku tak sedih dan menangis kini aku kembali mengalirkan air mata :'((( kenapa ? Aku pn tak tahu nak cakap macam mana . Hm -.- ok , let's meet my 1st crush </3 Ejam aka Mohd Hairolnizam bin Roslan , umur dia sma dgn aku and tomorrow is his birthday . Aku dengan dia dh kenal lama , kawan memang dr taun lepas tapi dia pernah beberapa kali ajak aku couple cuma aku yg tak terima dia . Hm kenapa ? Sebab aku takut aku tak dapat jadi yang terbaik untuk dia dan aku takut aku akan jadi salah seorang perempuan yang akan kecewakan dia :') Tahukan aku macam mana >.< kebahagiaan orang yang aku sayang lagi penting berbanding dengan kebahagiaan aku .
                                                        
                                                                Ejam Celop

hah >.< ni la ejam . hm dia tinggi sangat smpai aku mendongak tgk dia haha :'D kita org prnh jumpa . hm kenangan 2/2/201 3 </3 . Ejam pn dh tinggalkan aku sebab dia cakap tak nak berharap dekat aku lagi .Sekarang kami macam musuh >.< tak bertegur mahu pun mesej . Mungkin kami memang takda jodoh dan tak serasi lagi . Immediately aku dah remove dia dr hati dan hidup aku  lps dia cakap mcm tuu sampai kan DP whatsapp aku pn tak guna gmbr dia lg then aku ganti dgn gmbr Azmin sebab aku taknak terus syg org yg tak hargai aku . Then , bila aku dh remove dia aku download crush baru . Cousin kwn aku . Dia manja sangat-2 sampai kan dalam masa yg sama aku crush dekat Ejam , aku pun crush dekat dia . Nama dia Azmin . Dia tua setahun dr  aku . Now tgh stdy dekat Shah Alam . Aku suka sangat otp dengan dia . Dia comel sangat time otp :') tapi tu pun tinggal kenangan jugak . Dia pn dh tinggalkan aku , tiba-2 jugak mcm Ejam buat dekat aku . Mungkin apa yang jadi dekat aku dengan Ejam sekarang berlaku dekat aku dengan Azmin :')

                                                                  Azmin Adris

Inilah budak kecik aku :') err -.- hmm aku rindu dia sangat-2 tapi dia tak rindu aku pun . Langsung :'((((( aku tahu dia ada online beberapa hari ni tapi tutup chatbox . Aku pun tak tahu kenapa :') hmm lepas ni aku taknak crush dekat sapa-2 lagi . Aku tak nak sedih macam ni lagi . Korang kalau yerr pun  tak suka aku jangan lah sweet-2 dengan aku . Perempuan ni hati dia lembut mudah cair . hm kbyeee

*min , kmk syg kitak <3*


Older Post | Newer Post