Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
I'm sorry
11 February 2013

Assalamualaikum blog :') Kenak susah gilak jadi chirah arr ? Aku baruk nak okay bahh alu la da jak benda molah aku sik betul . Pfttt -.- baby mena bahh bila idup aku jadi tunggang langgang semula . nyaman da idup aku dolokk sikda masalah haha :'D senyum la gik ehh . Semua tok sik kn jd mn jak aku sik mena-2 terlukak dolokk :'( tgal kau mac aku jd takut nrimak urg . Tgal kau mac aku berubah . Tgal kau mac aku mlukak ati urg lain . Tgal kau mac aku jd ego balit . Semua tgal kau ! Coba jak kau sik brolah dolokk aku sik kan macam tok :'( Sialll bahh , brpa juta kalik dh aku merik kau peluang tp kau sik pernah hargai :'( kau tauk sik gara-2 benda ya aku sik cayak laki , Kenak aku pia ? Sebab kau sialll ! Dolokk kau janji tinggi melangit tapi sigek pn sik boleh harap . Dolokk kau sweet nak mati leput dan tgal kau pia ehh aku jd sik cayak bila urg sweet-2 dengan aku . Sebab urg pia la selalu ninggal aku . Hm :'( kau tauk sik semua ya merik effect dengan aku baby mena ehhh >.< aku boleh suka dengan urg sekelip mata dan aku boleh hilang perasaan ya sekelip mata :'( kesialan mena ehh . Paham bisa ? aku sik mok mlukak hati nya . Nya terlalu bait untuk aku :'( memang aku sayang nya tapi aku macam dh hilang perasaan ya bila nya hilang beberapa hari . Mun dolokk agik urg ilang brminggu aku agik sabar , mcm kau mac ehh tp knek aku sik pia paham bisa ? Aku macam dh boleh idup tanpa nya bila nya ilang beberapa hari . kau ehh nang kau bersalah dalam hal tok .  Kau terlalu melukak aku sampei aku dah sikda ati dan perasaan :'((((( Kitak , kamek minta maaf mn sik layan kitak gilak knek . kamek sik tauk pahal dengan kamek :'(( kamek dh sik betul :'(( sorry kitak terpaksa crush dengan mpuan macam kamek yg da perasaan macam chipsmore  :'*


Older Post | Newer Post