Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Ugutan Pada Dato' Jejai
22 December 2012

Suatu hari , Dato' jejai seorang ahli parlimen mendapat satu panggilan telefon dari seorang perempuan iaitu Jenet.
 
Jenet : selamat pagi Dato' Jejai.
Dato' Jejai : Selamat pagi . Siapa disana ?
Jenet : Saya Jenet,yang pernah tidur bersama Dato' suatu ketika dahulu .
Dato' Jejai : Hah ???
Jenet : Kalau Dato' tidak mahu rahsia kita terbongkar,saya mahu Dato' membayar saya sebagai duit penutup mulut.
Dato' Jejai : Ok .. baiklah .Saya akan membayarnya '
 
Walaupun dalam keadaan terpaksa Dato' Jejai cuba berfikir dimanakah dia pernah meniduri wanita itu . keeseokan harinya ,Dato' Jejai telah membayar sejumlah wang di suatu tempat yang telah ditentukan . Tetapi setelah beberapa hari kemudian Jenet telefon lagi untuk meminta wang dan Dato' Jejai terpaksa menunaikannya kerana takut rahsianya terbongkar.Setelah beberapa minggu kemudian,Jenet menelefon lagi dengan menggunakan ancaman yang sama.
Setelah membayarnya untuk kali ketiga dengan agak terkesima Dato' Jejai cuba bertanya untuk menjawab segala persoalan di benak fikirannya.'Oklah aku tunaikan permintaanmu tapi aku agak keliru.Aku cuma ingin tahu dimanakah tempat kita pernah tidur bersama itu ?'
Dengan lembut Jenet menjawab'Kita kan pernah tidur bersama di kerusi dalam kapal terbang ketika dalam penerbangan ke Amerika Syarikat bulan lepas...'




Older Post | Newer Post