Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Majlis Perkahwinan Syafiq 16 tahun & Yana 14 tahun
8 November 2012

Assalamualaikum .. lama jugak kita tak bertemu bukan ?? HIHI .. maklum , semakin hari semakin busy .. kalau nk buat post baru pun cuma kalau aku rasa aku sangat-2 perlu luah kan .. eh .. pa yg aku ckp ni .. abai kn >.< 

Okai , sebelum ni kita digemparkan dengan gambar majlis perkahwinan Irma Hasmie dan Redza Syah Azmeer Dato Radzuan tp baru-2*tak laa baru sgt .. aku jerr yg baru tahu .. HAHA* ni kita dikejutkan lagi dengan berita budak yg baru berumur 16 tahun berkahwin dengan budak umur 14 tahun .. muda kn ?? wow ! aku pn trkejut msa google psl brita ni .. awal laa sangat laa mereka kahwin .. tp kalau fikir-2 balik , ada kebaikannya juga .. dpt elak dr maksiat .. yerr tak ??

Okai .. kalau korang nak tengok keindahan majlis perkahwinan mereka .. korang boleh klik link ni Majlis perkahwinan syafiq dan yana

Apa-2 pn , kita doa kn semoga jodoh mereka berpanjangan .. 


Older Post | Newer Post