Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
So Sweet
1 September 2012

Awww~you are so sweet my love one .. Seriously , you make me fall in love ith you again and again .. you know what my dear .. i hope our relationship gonna be more better than before ^^ hewhew .. now , im happy to have you again in my life .. 

Aku masih ingat text dia tadi .. DIA cakap kalau boleh DIA nak bertunang dengan aku dulu tp DIA takut family DIA tak benarkan .. aww~never thought that he will think as same as me too >.< syg-2 .. sy sangat syg kn awak .. Tak sangka kita akan kembali bersama semula .. 

Saya akan tunai kan janji yang pernah sy buat dulu seandainya sy miliki awk semula .. sy akan coba jga awk sebaik mungkin .. perbaiki perangai dan hubungan kita supaya tak jadi macam dahulu .. bahagia kan awk selagi sy mampu .. dan yg paling penting .. taat setia dan sayang sy hanya untuk awk syg ..

HIHI ! Meluat tak ?? Ohmyy ! Sesungguhnya aku bersyukur Allah telah memakbulkan doa aku .. meskipun tatkala itu hatiku sudah tertutup untuk mana-2 insan yg bergelar lelaki .. Sekarang aku berjaya membuatkan diriku menyayangi dia semula .. 


AKU SAYANG MAC JULES KERANA ALLAH S.W.T 

Labels:



Older Post | Newer Post