Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
si laki penyu
11 September 2012


Tadaaaa ! Here kita orang segenk .. duduk satu barisan .. hah ! cun sangat dah tuu .. 2 kuntum bunga dan seekor kumbang .. okai , tapi tempat duduk kita org dalam kelas tak sama dalam gambar ni laa .. dalam kelas aku duduk sebelah ain dari sebelah kiri .. lepas ain baru si aeyther*cinta plantonik aku*  atau lebih dikenali sebagai laki si penyu .. knpa panggil mcm tuu .. pasal aku salu usik dia dengan sorang pompuan dlm kls kita org yg muka nya serupa penyu .. ehehe .. 

Cinta plantonik ?? Alaa .. mcm dlm cita HACKS tuu .. seriously aku dan aeyther memang macam tuu sebelum aku return dengan max .. kita orang macam kapel tapi tak kapel .. kita orang selalu sangat gaduh .. memang macam kapel laa .. tapi lepas tuu ada sesi pujuk-memujuk .. yg pasti dia pujuk aku laa .. aku cuma akan pujuk dia bila aku buat dia marah .. ahaha ..  

Pernah sekali kita orang gaduh sampai tak bertegur 3 hari gara-2 dia tipu aku .. sapa suroh dia main-2 cakap dia dengan member lain dah saling mencabar sapa dapat kapel paling banyak .. dan cuba teka .. aku turut termasuk dalam senarai .. mana tak aku marah .. lepas tengok aku marah sampai tak nak cakap , reply mesej dia .. baru dia cakap hal sebenar ehehe .. see ?? kita org sweet kn ?? huahua -.-

Oleh sebab kita org terlampau sweet dalam kelas .. mostly budak kelas kita org ingat kami kapel .. ye laa .. kalau dah manja-2 .. mesra-2 sampai dia sanggup beli kan aku choki-2 , pepsi*kalau aku minta* then , mana ada aku mesti ada dia , kalau dia dduk blkg time dkt blik AVA  dgn sabang kompem dia ajak aku dduk blkg , dia tak kan ajak ain or org lain ,. aku didahulukan , tukar jam & sweater , cubit-2 pp , hidung .. ahaha .. gila laa weii ! Pernah jugak time aku tak minta , dia beli kan jugak sebab time tuu kami gaduh sampai saling tolak-menolak .. 1 plastik pulak tuu .. org lain tengok jerr kalau dia bagi aku .. ehehe .. seriously kita org memang rapat laa .. aku pn salu story masalah dengan dia ..

Tapi ...

Sekarang  , dia berubah semenjak tahu aku dah return balik dengan max .. dia dah tak mesej aku macam dulu .. kalau dulu , setiap kali balik sekolah kompem mesej .. boleh dikatakan 24 jam dia nak mesej .. sekarang , takda langsung mesej dari dia .. kalau ada pun cuma cakap , 'nyte baby , tdo lokk aku' .. huhu .. yahh ! he called me baby ... ahaha .. lupa nak cakap .. >.< dlm kls pn kadang-2 bila dia dtg mood romantik nak kcau aku , dia kan dduk sblh aku .. nyanyi then pnggil aku baby .. bila dia dh strt nyanyi org lain akn perhati kan jerr gelagat dia mengacau aku .. dia laa yg salu nyanyi untuk aku .. hmm .. sekarang suma tuu dah hilang lepas raya tuu .. dia kn ada pergi rumah aku .. bermula nya di situ laa dia tahu aku dh kembali pada max .. dan semenjak tuu laa dia berubah ..sekarang dia dah tak rapat dengan aku .. dia jugak suka sangat escape sekarang .. lepas jerr waktu rehat kompem muka dia dah takda .. bila aku bagi nasihat , dia marah pulak aku .. hmm .. kalau dulu dia tak pernah marah aku tak kira macam mana sekali pun aku buat dia marah .. sekarang dah lain .. seriously , aku memang rindu sangat kat dia .. dia pernah cakap dia sayang aku .. huhu .. banyak kali dia cakap tapi aku anggap tuu usikan .. aku bukan apa rindu .. dulu time aku goyah , musnah .. dia yg hiburkan aku .. buat aku happy .. lupa kan apa yg buat aku kecewa .. dia yg sanggup mesej aku 24 jam semata-2 tak nak aku rasa kosong , kehilangan .. dia dengar semua luahan hati aku .. dia yg pujuk aku time aku nangis .. tapi sekarang semua kenakalan , kesweetan .. and so own yg pernah terjadi dulu dah hilang .. kenapa dia macam tuu ?? kenapa berubah ?? cakap kita BFF .. BEST FRIENDS FOREVER tapi kenapa kau lupa kan aku .. aku memang sayang kau tapi sebagai kawan .. aku memang da perasaan suka dekat kau sebab kau .. kau paham laa .. time aku musnah .. engkau yg salu ada untuk aku .. tapi aku buang .. aku tak cakap kat kau .. sebab aku tak nak persahabatan kita musnah .. lagi pn .. itu cuma mainan perasaan aku dulu .. untuk menguji aku .. tengok sejauh mana aku sayang dekat max ..*ambik pembaris korang kalau nak ukur*

Hmm .. aku tringin ank tanya dia kenapa dia berubah sampai abaikan aku .. hmm .. nak mesej , takda kdit .. suroh dia kol laa .. >.< maluu .. bengonk ! Paling aku sayang gambar kami dua org jerr .. aku pernah pakai untuk profile picture fb aku tapi ex aku si aidil tuu pergi buang .. jahanam gilerr ! kontrol sangat ! sial laa weei ! bertambah-2 perasaan meluat aku dekat engkau .. kapel aku yg lain takda pn mcm kau .. dah laa aku takda save dlm komputer .. dlm kamera dh buang .. hish ! asak ati aku ngn laki ya .. 

Aeyther .. aku yg buat nama tuu .. setiap nama yg aku buat untuk dia pasti dia akan guna sebaik mungkin .. mcm dia guna untuk fb dia , bju kelas .. aeyther .. hehe .. hmm .. okai laa , aku takda mood sebab asyik fikirkan dia yg dah berubah .. i miss u kaban .. please become my cinta plantonik again .. aku tak suka perangai kau sekarang .. kau dah lupa kerr kita nak stpm tahun ni , jgn laa escape lagi :'(


Labels:



Older Post | Newer Post