Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
i miss you
9 September 2012


I miss you .. I miss you .. yahh ! The truth is i really miss u hunn :( Haish .. Aku rasa terganggu jerr hari ini .. aku tak tahu nak cakap macam mana .. blog ammoyngegeyhinimaxpnya :) aku cuma ada kau jerr tempat luahkan segalanya ..

Hmm .. kenapa sampai sekarang aku masih belum rasa sayang dekat dia macam dulu .. kadang-2 aku rasa sayang .. kadang-2 aku langsung tak dapat rasa .. bila dia sweet , manja and buat aku rasa bahagia , ingat semua kenangan kami .. aku dapat rasa sayang tuu .. tapi bila dia tak kedengaran khabar .. aku rasa kosong .. seolah-2 aku dah biasa hidup tanpa dengar khabar dia , text dia .. suara dia .. 

Sayang ? Cinta ? Aku memang tak dapat rasa .. Rindu ? sentiasa wujud dalam hati aku .. Kadang-2 aku benci diri aku .. ini laa yg akan jadi bila aku dah move on .. bukan senang nak kembali kan perasaan yg dah hilan .. perlu cari balik .. haish ! Kalau aku buat keputusan lepas kan dia .. kau rasa dia nak kerr ?? Hmm .. tapi aku memang takda niat laa nak lepas kan dia .. yerr ! memang betul aku takda perasaan .. tak kira laa dengan sapa sekali pn .. tapi apa yg aku tahu .. bila bersama dia aku bahagia sangat .. dan .. aku tak sanggup lepas kan dia even aku tak dapat rasa perasaan tuu ..

Its so complicated to be me .. kembali kan laa perasaan aku seperti dahulu Ya Allah .. seriously .. aku nak hubungan kami berpanjangan .. aku tak tahu kenapa .. tapi apa yang ku tahu .. aku tak nak kehilangan dia .. meskipun dia .. hmmm .. dh buat hati aku terluka sangat sampai aku berubah .. 

Labels:



Older Post | Newer Post