Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Happy Anniversary My Love One
14 September 2012

Tadaaa ! Happy Anniversary to myself ! To HIM : Sorry for all the mistaken that i had done .. Sorry for making you angry with me with all my attitude .. Sorry for not being a perfect girl in your life .. Sorry for all your jealousy*adakahwordpiamanasakujak* And lastly , Sorry for loving you too much all the time since we know each other until now , thats make you feel uncomfortable and bored with me .. But , i want you to know .. No matter what happen , i can't stop think about you , missing on you and trying my best to get in love with you even i know you don't love me again and again :)

Translation in Sarawak Language

Hby , ayg minta maaf sebab sikpat jadi gf yg the best .. ayg cuba nak polah hby happy .. tapi tiap yg ayg polah semua nya polah hby marah dan sakit hati .. hby , ayg minta maaf sangat-2 .. asal hby tauk ayg sik suka kae dgn hby .. sedih gilak-2 bila ta kae .. sikpat berhenti pk pasal hby .. asyik risaukan hby .. hby jgn laa pia agk .. sik kira mcm ni skli pn org coba molah ayg suka cdak , still hby yg ayg syg .. hmm .. maybe hby pdh ayg bulak tp ayg pdh mena .. nang ayg sik dpt rsa tp ayg tauk ayg syg hby sbab ayg tkut khlgn hby .. smlm ayg mala pk .. mn ta break skli agk lps tok mcm hby pdh smlm , sik tauk ayg pa nk jd dgn ayg .. hmm .. hby ya kadang-2 cakap main lepas jak .. sik pk pa ayg rsa .. ayg rsa kcwa tauk sik bila hby pdh hby sik syg ayg , sikpat menilai syg hby .. hmm .. ayg syg kn hbgn ta 2 .. ayg sik snggp laa mn hby jd milik org lain .. hby ayg pn .. ayg sikmok kongsi . brik org lain .. hby jgn laa suka marah-2 , jeles-2 , pk bukan-2 .. *egosangat* .. hby , do you love me ?? really love me ??
*munjaknyadptjwbdpn-2aku*

Translation in Bm

Dia milik sy , tlg jgn kacau dia .. dia sy pnya .. tlg jauhi dia .. dia lelaki yg sy syg .. sy nak bahagia kan dia .. tapi kenapa banyak halangan .. dia lelaki yg sy rindu .. sy nak tengok dia tersenyum .. tapi kenapa sy selalu buat dia marah .. 

Sy suka tengok dia senyum :) dia nampak hensem sangat .. sy suka dengar dia cakap .. buat hati sy dup dap dup dap .. sy suka dengar dia nyanyi .. awww~i'm melting ! sy suka tengok dia manja .. dia nampak comel sangat .. sy suka segala tentang dia kecuali satu , sikap dia :'( sy syg kn dia sangat-2 hari ni 

Translation in Iban*suhee nt slh trnslate*

Sulu .. aku dtok ka madah .. aku lelengau ke nuan ninting ari .. tapi ati aku salu ragu-2 gai nuan .. ukai nama , lgek aku dh i love you pengambis ati .. d nyu nk i love pengambis ati ngw aku .. lgek nt ku mdh nuan semina bujang aku rindu , d nyu nk semina dara aku rindu gk ngw aku .. tsah ati aku dtok ngira hbgn tua ke bc mslh 2 ari tok .. sulu .. aku mu aku salu mdh tai k ngsuh d pdis ati , tp aku nk kempang ka mdh mena nya .. nk ulh tat k aku agk meh nyk , nyk nyu pnsut suma ya .. sulu , aku jilis nt d kiruh k urg lain lbih ari aku .. asai k nda dgna d aku tok .. nk kra nma jntina .. lban aku syau ke mski pn aku salu mdh aku nk ulh merasa syau aku gai d .. tp aku nmu .. aku cgek syau*nmamehtaikakutok*

Translation in sukahatiakulaa

malam tok malam jumaat .. malam tok anniversary sy dan dia .. jd aku ka mdh aku syau gai ya so aku berdoa banyak spya sikda pa-2 akn molah mek 2 blayak mlm tok ... kitak , nt ngai/sik ska mek 2 kapel ang myuh jako/ang ngaga cerita kalau tak aku cucuk bji mata takorang klak .. aku ka meh bhgia . d sulu jgn brolah .. nyaaa .. brpa juta kli aku prlu ckp aku syau gai d .. akaiii daii .. hrp k nuan sulu syg laa dekat aku yg selalu menagih syau nuan nyk neh syg ayg yayunk hbh chenta honey lalink maling kundang

Labels:



Older Post | Newer Post