Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Sulu Aku Sayau ❤
1 August 2012



When I first met you I had no idea you would mean this much to me 

I know I'm nothing special but I hope you won't replace me

I'm sorry.Sometimes,I get jealous thinking that someone else could make you happier than I could.

I guess it's my insecurities acting up.Because I know I'm not the prettiest,smartest or most fun and exciting.

But,I do know that no matter how hard and long you look,you'll never find somebody that loves you like I do.

You see,I love you and I don't want to lose you because my life has been better since the day I found you.

There are some things you need to hear in order to feel better about a situation.Like 'I'm sorry' and 'I miss you'


Haih .. Aku miss nya sangat-2 .. nangis ku lokk :'( congek aieh .. hmm .. ohh yahh .. Kitak-2 mun umur kamek sik panjang boh lupak kamek k .. hmm .. Kenapa aku cakap macam tu ?? Entah laa .. aku rasa macam aku tak panjang umur jerr .. semalam again and again aku nyaris nak kena 'tabrak' .. langgar kereta laa tuu .. tahun ni lebih dari dua kali aku nyaris kena langgar .. nasib menyebelahi aku .. aku okai and dapat mengelak >.< 

Kitak katak .. HAHA ! Aktiviti aku dekat sekolah hari ni menghabiskan masa dengan membaca buku versi iban .. tuu laa member-2 aku tanya .. weii , ko paham kerr ?? Lagettt u .. paham novel iban .. aku tak paham sangat .. sikit jerr tapi aku bisa memahami story dia .. sad gila doe .. bini dia curang .. sut dae lakk .. laki dia punya laa baik .. tapi last bini dia meninggal sebab AIDS .. *ungkup d kalu kanji bgulai ngw mayuh laki :P*
Then , dia tulis surat untuk laki dia .. actually mereka dua dah nak bercerai coz perempuan tuu dah kantoi dengan laki dia .. nak tau tak pa isi kandungan surat tuu .. jap eyh ..

Nuan meh lakika pangan aku.Nuan meh lakika pengidup aku ngelamatu.Nuan udah nungkun api pengerindu ti chukup mau tang aku ti enda kala ngangat ke diri empu enggau pemanah nuan.Nuan meh sulu ti udah nguji ngubah aku.Nuan nemu,aku meh semut seruran ngiga gula.Tang gula nyadi racun.(isi tempat kosong),mina gula pengidup nuan ti merindang pengidup aku.

(isi tempat kosong)
Aku enda meda pemanah nuan ngena mata laban aku alit ati.Aku enda ninga pemanah nuan ngena pending laban aku alit ati.Aku bejalai dalam petang ketegal ngerembang pengingat lama.
Semua udah aku padah.Arap ke nuan ulih meratika sada aku.Taja pan aku lenyau,nuanmeh SULU AKU SAYAU dataika aku nganti nuan di pintu sebayan.

Sad kn ?? Aku siap feeling lagi baca*dah laa sejak pgang title aku dah jadi JIWANG BERKARAT mengalahkan paku yg berkarat* .. Ckg mengajar aku buat tak tahu jerr .. HAHA ! Memei malas tol aku study*ngai brupai stdy lgek org jilis .. HAHA !* .. pesanan penaja .. manusia mudah lupa .. bila seseorang terlalu menyayangi dia sehingga orang yang sayang dekat dia tuu dah tak pandang orang lain , dia menjadi seorang insan yang tidak pandai menghargai dan bangga kerana dia tahu orang yang sayang dekat dia tuu takkan tinggal kan dia .. tapi jangan lupa tak selalu nya hari tuu panas .. akan datang jua hujan melanda .. jadi  tak semestinya orang yang sayang dekat kita tuu akan terus menyayangi kita sekiranya kita terus ego untuk tidak menghargai dia .. suatu hari dia akan pergi bila merasa kan segala kasih yang diberikan tidak bermakna untuk orang yang dia sayang.. ni fakta tau .. dulu aku macam ni .. tak reti menghargai kasih yg diberikan .. sekarang aku yg mengejar kasih tuu sebab aku baru sedar dia begitu bermakna 

p/s SELAMAT HARI RAYA ! Aku sayang dia ❤ Dia akan selalu jadi P A N G E R A N   H A T I   aku 



Labels:



Older Post | Newer Post