Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Senyum tak perlu kata apa-2
26 August 2012

Assalamualaikum .. selamat malam .. selamat sangat laa malam tuu >.< ohyahh ! Lama aku tak update kan .. you know what , since aku balik aku memei busy .. actually , aku membusy kan diri*erh .. ohmy bm ! haha* lalalala~raya pn dh seminggu berlalu .. apa macam raya korang ?? Fun ?? Meriah ?? Alhamdullilallah kalau raya korang fun , meriah .. enjoy korang erk ?? Heehe !

Raya aku pulak macam mana ?? Ohh ! Raya aku fun laa sangat .. meriah laa sangat .. bermakna laa sangat .. macam-2 benda jadi .. terlalu bermakna raya tahun ni .. baru aku dapat detect yang mana kawan dan yang mana lawan .. ohmyy ! malas laa nak cakap pasal tuu .. hati aku memei bukan untuk dijaga .. aku dilahirkan untuk dilukai :'(

Tapi dalam masa yang sama ... ada juga benda yang buat aku happy cuma aku masih ragu-2 .. hmm .. you know what .. hati aku tak pernah tipu aku .. hati aku tahu seandainya orang tuu tipu aku kerr or apa-2 jerr laa .. okai , kami dah kembali bersama .. tapi hati aku kuat mengatakan yang dia kembali bersama aku sebab dia nak buat someone jeles or dia sengaja nak jaga hati aku .. mungkin tak nak aku benci dia .. then , aku dapat rasa ketidak-iklasan dia kapel balik dgn aku .. dia dh berubah .. dia tak macam max yang aku kenal dulu .. kalau dulu dia bukan jenis yang balik lewat rumah dan outing malam .. kalau aku takper laa .. dah memei perangai aku since form 5 macam tuu .. tapi lepas aku jumpa , kenal dia .. aku berubah sebab aku sayang dia .. aku dengar cakap dia .. siyez , aku tak suka tengok dia keluar malam , balik sampai 4-5 pagi .. even dia lelaki .. tapi bahaya tak mengira jantina .. hmm .. aku susah nak percaya dia macam dulu .. sekali kau tipu aku .. susah untuk aku percaya macam dulu .. aku cuba untuk percaya macam dulu tapi ada satu perasaan menghalang aku untuk tidak mempercayai kau macam dulu .. mungkin kau ada menyembunyikan something dari aku .. hati aku pun kuat cakap macam tuu .. ada sesuatu yang kau hide dari aku kan sayang .. then , hby tauk sik .. td ayg view wall hby .. tiba-2 ayg tertangga something .. andreana .. ohh .. dari sia ayg tauk .. ya mpuan yg hby cari on 1st raya .. memei mpuan ya wujud .. ayg tgk fb nya .. i see .. sexy .. mantop .. kacak alu body hoh k pia jak .. alang-2 kenak sik telanjang .. ya nyaman g nangga .. hmm .. marah ? jeles ? Kecik ati ? bencik ? merajuk ? suma sik .. tp terkilan .. hby tipu ayg .. hby ckp mpuan ya sik wujud .. tp dh ya kantoii .. hmm .. dolok hby jujo ngn ayg .. sik pernah tipu ayg macam tokk .. ayg sedih ? nangis ? kecewa ? no dear .. im okai .. mena laa pdh hby .. ayg dh sikpat rasa suma ya agk sebab hati ayg terlalu sakit dolokk .. maybe ayg sikda password fb hby agk .. mn dolokk ayg sik mnta pn hby brik .. knek ?? U r change my dear .. but its okai .. u can lie to me berulang kali .. tp ingat sayang .. u cant lie to my feeling .. hati perempuan tauk mun laki ya da somethng wrong on somewhere .. hby .. ayg cuma ada cgek benda k padah .. ayg dh coba nyayang hby mcm dolokk .. and yess .. ayg dh mula syg .. tp bila hby molah ayg mcm tok agik .. hmm .. ayg sik tauk nak madah apa .. yg ayg dpt polah .. :) SENYUM TAK PERLU KATA APA-2 .. ayg nak madah mn hby rasa hby sik ikhlas , terpaksa kembali pada ayg  .. kita return tok is a big mistake.. better kita berpisah .. ayg rela kita sik bersama dari nangga hby ngulang kesalahan dolokk  dan sebelum ayg sayang hby agk sekali bena-2 mcm dolokk dan akhirnya ayg yg merana .. pda pandangan hby , ayg nmpak tabah .. tp hby sik tauk .. dalaman ayg hancor sangat .. ayg coba happy , trus kn hdup tnpa hby .. boleh dikatakan tiap hari ayg nangis .. teringat , rindu dekat hby .. tp pa ayg boleh buat .. hby dh sik syg .. ayg hnya mampu syg dr jaoh .. ayg tabah sebab ayg tauk maybe bukan jodoh kita .. Allah is always by my side .. Allah sik kn brik dugaan yg ayg sikpat hadapi .. ayg pdh ptok bukan sebab ayg nak kembali pd r.a.a .. ngn nya ayg langsung sikda perasaan .. ayg anggp nya kwn .. tp ayg sikmok kecewa agk sekali .. hmm .. 



p/s HAI KITAK , KAMEK SAYANG KITAK .. RINDU IBOH PADAH .. DARI DOLOK*14 Jan 2012* HANYA KITAK YANG KAMEK SAYANG+RINDU SAMPEI KNEK*26 August 2012*


*pangeran , sorry arh mn sik kol malam tok .. sik rasa mok kaka .. rindu nang rindu tapi ayg sik mok kaka ngn hby dlm keadaan emosi ayg sik stabil ptok .. ayg sik marah , sik merajuk n so own .. ayg okai .. ayg trimak suma yg trjd knek .. just ayg sikmok mengeruhkan keadaan yg dh sememang nya keruh k*

Labels:



Older Post | Newer Post