Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
P a n g e r a n H a t i k u
27 August 2012

Assalamulaikum .. Selamat malam .. Korang-2 .. korang tau tak aku tengah bahagia sangat-2 sekarang .. aku memang tak dapat rasa sayang aku dekat dia tapi aku memang rasa bahagia sangat bila dia dah kembali bersama aku .. dekat sekolah tadi kita orang cakap pasal boyfie masing-2 .. and guess what .. aku asyik senyum-2 jerr bila cakap pasal dia .. hehe .. serius aku memang bahagia sangat-2 sekarang .. ^______^

Kalau boleh aku nak selalu bahagia macam ni dengan dia .. aku tak nak kami bergaduh .. bermasam muka .. merajuk and so own .. aku cuba untuk mengontrol segala perangai aku yang tak elok dulu .. kuat cemburu , cepat melenting .. 

Paling aku bahagia bila aku on the phone dengan dia .. awww~aku suka sangat cakap dengan dia tau tak .. bila aku cakap dengan dia aku rasa happy , tenang .. eeyh ! cuma aku tak paham kenapa aku tak dapat rasa sayang aku dekat dia lagi .. aku nak sangat perasaan tuu datang kembali .. 

Sekarang pun aku tengah on the phone dengan P A N G E R A N    H A T I .. hehe .. macam first-2 kami kenal dulu ^__________^

Labels:



Older Post | Newer Post