Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
:'(
5 August 2012


Hey blog .. Ko tauk sik .. nang ko sik tauk .. ko bukan benda bernyawa .. Semakin lama semakin diabaikan .. Okai , aku paham .. aku bukan sapa-2 ko gik untuk mendapat layanan special kdak dolok .. Tapi aku sedih ! Aku sedih sebab ko bersikap UNFAIR ! Kenak aku padah pia ?? 

Kenak bila ex/bekas kontena ko boleh dapat peluang dengan mudah hah ! Kenak bila aku susah gilak ko nak berik peluang hah ! Aku cuma minta sekali jak agik peluang mok betulkan salah aku .. ya pun aku sik dapat .. kenak ka bila ko dolok molah salah ..  bapa kali putus , return .. berulang kali agik ya sampey sigek tahap aku hanya mampu tersenyum , menangis dan mendiamkan diri bila ko terkantoi da crush dengan orang lain .. ko tauk macam ni parah nya hati aku time ya .. kronik ! sakit !

Kenak ko bersikap tidak adil sangat-2 ! 2 bulan aku ditinggalkan dalam keadaan hanging ! u know what , u told me that i'm ego .. yett ! Mn aku ego sikda istilah berik peluang untuk ko dolok time ta putus .. ego macam ni pun aku dolok aku tetap berik ko peluang kembali bersama aku bila aku pikir balit macam ni susah nya ko nak dapatkan aku dolok , macam ni payah nya ta 2 menghadapi segala dugaan .. macam ni sukar nya ta 2 mok meet buat kali pertama ! ko nang sik pernah pikir semua ya kan !

Kinek sapa yang ego dolok ! aku ka ko ?? Kompem ko pikir aku manas kn ?? Aku manas ?? Aku sik manas tapi aku terkilan .. kenak ko bersikap unfair dengan aku .. dengan ex ko , ko boleh ngalah .. sanggup ko berik peluang berjuta kali .. mn ko tanya aku bila ko berik dak nya peluan .. aku nang sik tauk .. tapi mn dri pa yang ko cita .. nang cdak diberi ko peluang .. sampei ko sanggup embak dak nya return .. 

Ko sakit hati baca post tok .. aku tauk ko kan stalk  blog aku .. aku cuma mok ko tauk apa aku rasa .. hmm .. aku lelah .. lelah sangat-2 .. aku sik terdaya agik .. aku pun sik tauk apa akan ku polah lepas tok .. aku sikpat pk .. aku just terlalu syg ko .. aku bencik keadaan aku knek .. nahan rindu dengan ko .. nyayang ko terover gilak .. nunggu something ya belom pasti .. i'm done ! done mena dh aku taun tok .. aku bencik bila aku dh syg org ya mena-2 kompem keadaan aku akn pitok mn bnda yg sik diingini ya trjadi ..

Hmmm ... kitak .. kitak satu-2 nya yg kamek sayang dr dolok sampei knek .. sikda sorang laki pn dpt curi hati kamek .. kamek just terlalu syg kitak .. lebih dari sapa-2 sayang kitak .. tapi kenak kitak bersikap tidak adil .. kenak kamek sik dapat peluang macam kamek berik kitak peluang dolok .. hmmm .. :'( 


P A N G E R A N <3 L O V E   K I T A K   S E L A L U

Lagu AS LONG AS YOU LOVE ME khas tok kitak , PANGERAN


Labels:



Older Post | Newer Post