Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Sik Ku Sangka Sik Ku Duga
6 July 2012


Okai .. Aku tau kompem korang bengang+meluat tengok muka aku yg comel huduh jerr yg asyik hapdate .. hapdate laa sangat minggu ni kan .. Jari jemari ku yg gatal sangat nak menaip ni .. Hmm .. jari pulak yg disalahkan .. hati punya pasal jari dapat nama .. Bukan apa korang asyik tengok muka aku ni ngeblog hari-2 .. aku cuma nak luah kan perasaan .. euww .. geli pulak aku dengar .. hmm .. kan lebih manis kalau didefinisikan sebagai luahan perasaan seorang gadis yg akan berumur genap 18 tahun dalam masa 22 hari lagi .. Fuhh ! Labapak .. bukan benda yg sama kerr ?? Sama laa sangat ..

Sebenarnya , aku .. err .. kejap eyh .. nak alih bahasa .. hmm .. okai ! Aku sik tauk pa nak jadi kinek .. aku rasa mek 2 sikda harapan untuk kembali bersama .. hari ya macam ada harapan tapi sik lamak lepas ya aku diabaikan semula .. ingat cinta aku tok pakai buang macam pad ka hah ! Kenak sik paham-2 agik aku masih mengharapkan kau sebab aku still and tersangat sayang kau .. Aku patah hati sekali agik bila kau polah aku pia dan akhirnya aku dah molah keputusan semalam .. senekad-2 nya hati aku semalam .. hmm .. aku mok tukar no , delete fb and sik kan berik no ngn org yg kenal ko .. tapi lepas ya .. bila aku teringat balit kenangan ta .. aku sik kempang ati .. akhir nya aku batal kan niat ya .. aku akan tunggu ko selama ni aku mampu .. aku akan tunggu sampai hujung bulan tok tapi mun sikda perubahan .. hmm .. 

Dan yg paling mnyedihkan dan memblurkan otak dan kehidupan ku knek bla something yg aku sik jangka terjadi hari tok .. As usual .. melangkah nya kaki aku masok dalam kelas .. dak miak suma kecoh .. 3 hari sik jumpa aku suma bisin .. then , aku terpandang satu kelibat yg menggoncang hati aku .. Astaghafirullahalazim .. sik kan bena-2 ada benda pia dalam dunia tok .. aku fikir ya cuma satu mitos .. sik ku sangka akan ada seorang jejaka yg menyerupai wajah bekas pangeran hati ku belajar satu kelas dengan aku .. ohmyyy ! Seriously .. 1st aku nangga .. sik mungkin .. sik mungkin ya terjadi .. kenak ! macam ni ! suma ya bermain di kotak minda aku .. senyuman .. mata .. kelakuan .. ketinggian .. suma nya hampir sama .. start dari detik ya , aku sik pat alih kan mata aku dari terus melihat nya .. bila aku nangga nya asa tenang aty aku .. sik dapat nangga nok real .. nangga nok klon pun jadi laa .. sekurang-kurangnya dapat jugak laa lepas rindu tengok muka someone yg seiras dengan pangeran hati tersayang .. membisu saja tiada terkata .. pabila ku terpandang wajahmu .. yang seiras kekasihku dulu .. hah ! Tengok .. kan aku dh nyanyi lagu Seiras .. hmm .. bila aku tengok kat dia .. makin kuat pulak sayang aku kat MJ .. haih .. ya sigek hal .. sigek gik .. nang ku heran bebena-2 .. nama yg serupa dengan nya pun da juak dalam kelas aku ya .. Subhanallah .. nang terkejut mena aku time laki ya intro dirik nya ngn aku tgal mok pinjam note aku .. kenak mesti aku ka ?? Wondering -.- .. sedangkan nya baruk nangga aku hari tok .. kenal pun sik .. nama nya pun max .. Ya Allah .. nang luluh asa aty nengar nama ya .. nang antap gilak bahh .. sorang klon nama .. sorang klon muka .. kenak bila aku nak lupak nya .. nak biarkan nya bahagia .. mcm pdh nya .. nya takut kenak begow tapi rela nangga aku kecewa .. ya tanda nya mok aku rela kan perpisahan kamek duak .. hmm .. tapi hati aku gik sayang nya sorang 199.9%  jak .. hmm .. benda tok jadi seolah-2 melarang aku tok lupak kan nya .. sekali pun aku nekad tok melupak kan nya .. ya sik kan semudah yg disangka .. tambah-2 agik bila hari-2 aku terpaksa menatap .. merenung .. menangga wajah yg seiras nya .. makin laa molah hati ku sayu rindu+sayang nya .. 


Hmm .. aku rasa aku hanya mampu mendiamkan diri mulai dari hari tok .. tunggu dan lihat .. atau word yg salu aku dengar akan menjadi kenyataan .. YANG PERGI AKAN TERUS PERGI .. DAN SIK KAN PERNAH KEMBALI .. hmm .. apa-2 yg terjadi dalam fb aku nang sik tauk cerita .. aku hanya mampu berserah .. biar masa dan takdir menentukan .. andai jak ko tauk betapa sayang nya aku ngn ko .. aku sik tauk kenak ko paling beri impact ngn aku sedangkan org yg kapel ngn aku staun agik sik berik impact ptok ngn aku .. sik lamak jak aku cari pengganti nya .. tapi bila ko .. aku jadi lemah .. caka juak !



Labels:



Older Post | Newer Post