Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Home Sweet Home at Home Tomorrow
19 July 2012

Selamat malam .. Pagi .. Petang .. Siang dan tengah hari serta tengah malam .. Fuhh ! Gila siott .. Senget ke apa bagi intro punya laa panjang .. Panjang laa sangat .. Okai ! Dengan hati yang berat .. -.- ada sampai 5 kg kerr berat hati aku ?? Aku baru habis packing barang .. wahhh ! Nak pergi mana tuu siap packing barang ?? Well .. aku nak kembali ke pangkal jalan .. Pa punya pelik ayat aku tuu .. 

Okai .. Menurut kamus takda dewan .. maksud ayat aku tadi ialah aku nak balik ke tempat asal aku dilahirkan iaitu SIBU .. Go to S .. go to I .. go to B .. and lastly go to U .. and you say SIBU ! HAHA ! nampak sangat senget .. KIHKIH ..so , flight aku besok .. so orang SIBU .. kalau nampak muka aku tuu kat mana-2 jangan takut .. tuu memei aku .. bukan klon aku .. aku mana ada klon .. tapi si DIA da klon .. ohmyy ! Sik sabar mok jadi student RD agik ^^

Cakap pasal si DIA .. it's been 5 days already i haven't texting or call HIM .. I really MISS his voice .. Sayang .. i really MISS you .. The day i left you .. sy tdo sambil pakei sweater and pelok sapu tangan awk .. Sy sedih gilak-2 coz terpaksa pergi jaoh dr awk macam tok .. sik mesej , call .. hmm .. awk pn dah sik tauk no sy agik coz sy dh berik suma sim sy dkt awk .. sy syg sim digi sy .. tapi sy sik mok awk cri sy agik .. sy dh pdh kn knk last ta jumpa .. maafkan sy ats kesalahan sy ..

Awk .. sy dah tunai segala janji yg sy polah .. awk .. tlg ingat arh hanya awk yg sy sayang knek .. sy memei sangat-2 rindu kan awk .. sy harap satu hari kelak kita akn bersama kembali sebab sy memei nak bersama awk sekali lagi .. sy bahagia bila dengan awk .. sy tenang berada disamping awk .. sy memei sangat happy bila dengan awk .. sy rindu senyuman awk .. segala nya pasal awk sayang ..

p/s tinggal 9 hari lgi i'm gonna be a birthday gurl .. celebrate it without HIM .. aku salu berangan dapat sambut birthday dengan kapel .. tapi sik pernah tercapai .. :'( paling malang tahun tok aku sikda kapel .. sadis-2 .. laget bahh .. evn hati sayu

Labels:



Older Post | Newer Post