Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Happy Valentine ! haha .. mistake title
13 July 2012

Wow ! Dengan muka yang mengantok tahap gaban aku menabahkan diri untuk terus membuka lappy lantas menaip entry .. HEHE ! Okai .. aku baru balik tengok abang ipar aku ngajat .. Fuhh lamak ! Orang Sabah menari tarian ngajat tuu .. Haih .. Kalau ikut kan hati aku tak hengen nak pergi sebab aku penat laa weii .. Aku baru balik ni .. Sampai rumah dalam kol 3 lbih tadi .. Lepas tuu aku pergi tidur .. -.- perlu kerr cerita part tuu ?? Tak kan .. macam penting .. Okai .. 

Gila siott .. member aku cakap 'aku dapat rasa kan perempuan tuu hilang kepala dalam masa terdekat ni' .. ada kerr patut cakap macam tuu .. aku tak kuat laa weeiii .. mana nak fight .. tapi  budak tuu betol-2 bikin aku bengang arh .. Kurang ajar .. Kalau aku tak ingat pesanan penaja dah lamak aku tibai kau .. No wonder laa genk kita org belakang tuu tak suka kau .. kau punya mulut tak da insurans tapi make sure kau tengok-2 .. pandang-2 .. jeling-2 dulu dengan siapa kau nak kurang ajar .. jangan kurang ajar dengan aku coz aku boleh jadi lebih kurang ajar .. kau ada otak kan ?? Considered laa .. kalau aku move depan .. students laen pulak yg tak dapat tengok .. kau tunduk laa sikit .. dah tau diri tinggi .. duduk depan buat pa .. kau duduk laa hujung sana .. nun jaoh dalam hutan .. sial laa weeiii ! 

Ish ! Geram laa .. Nasib aku masih dapat bersabar .. tapi kesian laa kat kau kan .. boyfie kau puji aku cantik depan member kau lepas tengok picture aku .. drop laa weeii .. aku memei sengaja usha ko pnya boyfie .. manja-2 dengan dia .. HAHA ! bikin ko panas laa weeii .. ko tengok aku diam-2 .. muka suci gilerr tuu .. ko boleh makan aku laa .. oppzzz ! Salah org doe .. *ko bagi free si michael tuu pun aku tak nak laa weeii .. muka memei hensem .. tapi syg da mistake .. tak menarik perhatian laa dia weii .. laen laa kalau si pujangga tuu .. suma cakap dia hensem even pendiam tapi aku dapat special treat laa .. HAHA ! Awak , jangan laa selalu tengok sy .. nanti sy ada perasaan tapi perasan .. HEHE ! serious kau memei cari nahas dengan kita org .. get ready laa .. si penyu tuu dah kena hari tuu .. siap lebam belakang .. padan muka .. kau tunggu masa laa weei .. boyfie ko tuu semadi nadai dia bukan taste aku kalau tak .. memei aku rembat tapi lepas tuu aku buat tak tahu .. HAHA ! *nampak sangat mengayah*

Owh yahh .. Aku nak cita ni .. Ingat tak .. tadi aku da cakap pasal pujangga kan ?? HIHI .. *ada makna ketawa tuu* .. Budak ni kan mirip MJ .. aku minat laa kat dia coz dia mirip org aku syg .. HAHA ! Tapi yang aku rasa aku perasan dia syok kat aku bila member-2 .. classmate laa tuu asyik cakap budak senget tuu memerhatikan aku .. dalam erti kata laen .. mata dia selalu tengok aku .. paling aku lucu tuu bila dia selalu sangat terkantoi dengan member aku sedang asyik memerhatikan aku .. HAHA ! 1st dia tengok lecturer .. then , tengok aku lepas tuu tengok buku .. proses tuu berulang dan terus berulang sampai class habis .. HAHA ! Then , aku pn ikut memerhatikan dia .. bajet nak kacau laa tuu .. dengan muka selamba berbekalkan cermin yang wajib di bawa ke mana-2 aku pergi .. HIHI .. aku letak atas meja .. aku adjust-2 sikit .. HAH ! Nampak pun muka dia .. HAHA ! *Maklum .. dia duduk belakang aku* Terkantoi aku bila dia tengok arah aku masa tuu .. malu siott ! Eyh , budak tuu hensem gilerr .. rajin .. tapi pendiam gilerr laa weeii .. macam hari ni .. kami dua duduk bersebelahan .. *jodoh laa sangat* sedangkan tuu plan member aku nak kena kan aku .. HIHI .. then , kita org cakap-2 .. sora dia .. soft weeiii .. dia ckp slow laa weeii .. aku asyik cakap weiii jerr dri awal entry ni knpa weeiii .. HAHA ! Lepas tuu kita org dengan berbajetkan choki-2 .. HAHA ! Budak-2 laa weeii .. umur 18 tapi masih makan choki-2 .. HAHA ! Sweet tak .. siap bergurau lagi budak tuu dengan aku .. wow ! Ko jangan senyum .. hensem laa weeiii ... HAHA ! banyak cakap pulak dia duduk sebelah aku .. memei aku ni bawa effect laa .. 

Wahhh ! Happy aku cakap pasal Valentine kan ?? Mesti laa .. kalau tak .. takda laa word HAPPY VALENTINE DAY .. KIHKIH ! owh yahh .. si pujangga nama nya valentine .. Lagettt laa weeiii .. memei arh happy cakap pasal dia .. klon MJ .. bila aku tengok dia .. buat aku selalu teringat dekat MJ .. jadi perasaan tuu tak kan pernah hilang ..

Ni da lagi satu cerita .. aku nak pindah sini balik laa weeii .. okai , bye .. HAHA ! So , kpd sapa-2 yg kenal sy .. sekiranya da tgk sy dekat mana-2 bahagian di sibu .. jangan takut .. tegur laa .. tuu manusia .. bukan hantuu .. myb dalam masa terdekat ni aku akan kembali ke pangkal jalan .. HAHA ! Ayat .. bukan maen lagi dramatis*balik sibu laa tuu

p/s aku tak sabar nak RAYA ! PUASA pun belum dah nak raya .. yeyey ! Raya-2 .. SELAMAT HARI RAYA >.<

Labels:



Older Post | Newer Post