Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Hapdate Lagi
4 July 2012

Lalalala .. Boring nya .. Member-2 suma da kuliah .. Ammoy pulak ? Dduk sorang-2 dalam bilik .. Sudut termenung jaoh .. Lalalala .. Tak ingat lirik laa .. Okai , Ammoy bosan gilaa laa wei ! Kompem korang naek lift  muak tengok muka ammoy yang omey sangat ni asyik hapdate blog hari ini .. Ammoy boring tahap naga laaa weeiii ! Korang balik laa cepat .. Tak kesian ke kat adik korang yg tengah sakit ni .. HEHE .. Mengada-2 sua sy ini bahh ..


HAHA ! Serious gila muka aku kat situ .. Konon nyaa fokus reply text org laa tuu ... HAHA ! Okai , si gadis manis yg bertudung ala-2 Hana Tajima tuu BESTFREND ammoy even kita org tak rapat sangat mcm bestfrend yg laen tapi kita org salu share crita .. Dia laa salu outing dgn ammoy .. Nama dia Fatin Mahirah .. umo budak ni genap 16 tahun pd 2 July .. laget kan ?? Birthday kita org bulan yg sama .. Dia ni Purple Lover coz dia GILA sangat dekat JUSTIN BIEBER .. Rumah kita org sama lorong .. Kita org kwn dr keik lagi .. Dia laa partner ammoy beli baju SUPERMAN hari itu ..


Okai , bajet sangat nak follow style Hana Tajima tapi tak menjadi .. HAHA ! Fresh lagi gambar ni tau .. Baru jerr snap beberapa minit yg lepas .. Maklum takda org dan takda kerja .. 



Comel tak ?? Fuhh lamak ! Perasan nya minah ni .. bagi pelempang kang .. HAHA ! Agak-2 ada tak budak Uitm yg tergoda tak dengan wajah ni ?? Mesti korang pelik kan .. petang-2 mcm ni pun nak melaram kerr ?? Actually , aku nak out laa .. sementara tunggu masa tuu aku snap laa sikit gambar aku buat tatapan kepada yg sudi menatap .. HAHA ! Comel jugak aku eyh .. HAHA ! Bahaya ni kalau comel sangat .. nanti banyak musuh .. sekarang pn dh da .. HAHA ! Okai , oleh sebab aku belom makan dr pagi tadi sebab tak da selera so aku nak kluar cri barang makan bersama darling-2 ku sekalian .. nak join ?? Jom .. jumpa di Spring .. 


HAHA ! Jap-2 .. niey lagi satu gambar aku .. erhh .. bukan pa .. aku suka gambar ni .. nampak cantik aku kat situu kan ?? HAHA ! Perasan nya .. nasib aku single kan .. kalau tak kompem kapel aku risau tak tentu pasal da gf yg cantik macam ni .. HAHA ! Celaka lalu jak aku tok .. nak alah-2 prasan .. maklum takda org puji .. puji jerr laa diri sendiri .. Laget tak ?? Aku plg suka outfit tuu .. simple jerr kan .. baju tuu ex aku pnya .. aku rindu kat dia time tuu so aku guna baju dia .. cantik kan terutama nya kasut aku tuu .. PINK gituuu .. tuu laa alu asyik menunjuk-2 gambar ni .. pasal paa gambar ni senget aku pn tak tahu .. dh edit pn masih senget macam tuu .. 

Sudah-2 .. sebelom aku makin perasan .. baik aku chow .. PAPAI ..

Labels:



Older Post | Newer Post