Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
gila meroyan
30 July 2012

Okai .. aku dah jadi kedak aku yang dolok .. macam 1st nya ninggal aku dolok .. teruk kan aku ?? Aku bukan menagih simpati .. tapi aku cuma nak luah kan perasaan aku .. hey blog .. ko tauk sik pa jadi ngn aku ritok .. gara-2 kes semalam .. sikda angin sikda ribut aku tiba-2 nangis dalam kelas sampei-2 kawan aku bingonk nangga olah aku pia .. angol dak nya nangga aku tiba-2 tetak dah ya nangis .. sik ka gila ?? Nampak nya aku dah gila sekali agik kedak dolok .. :'(

Aku padah jujo tapi sik d'cayak .. aku dah madah ya just fake relay .. aku nak molah ko jeles , nyakit ati ko .. sebab aku sayang ko bangank ! kenak ko sik pernah paham part ya ?? Hmm .. sikpa laa .. aku paham .. maybe ya balasan untuk aku .. :(

YA ALLAH .. seandainya dia bukan jodohku ,
seandainya dia bukan yang terbaik untuk ku ,
dan aku bukan yang terbaik untuknya ,
KAU jauhkanlah hati ku dan dia ,
jangan dibiarkan salah seorang dari kami pun terseksa ,
kerana masih menyayangi antara satu sama lain ,

YA ALLAH .. seandainya dia jodohku ,
KAU satu kan lah hati ku dan dia ,
Sesungguhnya aku terlalu menyayangi dia ,
lebih dari sapa-2 yang pernah menyayangi dia ,
aku lemah tanpa dia,
aku kosong tanpa dia ,
kembali kan laa hati nya kepada ku ..

aminnnn .. 

*arap jak berkat ku posa msok 10 hri dah .. salu hri ke-5 dh sik posa agik ku .. malas*

Labels:



Older Post | Newer Post