Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
awak .. awak akan selalu sy sayang
29 July 2012

Sememangnya perempuan lemah bukan ?? Sekuat mana pun ego seorang perempuan namun bila orang disayang pergi hati nya akan lemah .. Tapi lelaki pulak ?? Senang jerr kan cari pengganti .. Aku sabar .. aku diam .. tak bererti aku tak kisah .. aku menyesal stalk wall kau .. tapi perasaan ingin tahu mendesak aku supaya stalk wall kau .. kau tahu .. aku tak sangka benda ni akan terjadi bila aku tengok semua gambar kau .. kau rebah di sebelah dia .. seteruk-2 aku .. sesosial-2 aku tak pernah buat macam tuu  dengan laki lain time aku kapel dgn kau .. u know what ?? Thats the reason why knpa hati aku tak izinkan kau balik kpg .. 


Aku takut benda macam tuu jadi yang akan membuat kita terpisah .. terbukti sekarang .. esok masuk 2 bulan aku pegang title S I N G L E .. 2 bulan .. sy tak cari pengganti awak sebab sy tak nak perasaan sy dekat awk hilang .. memeang sy ada crush dekat someone but its gone when u come back .. aku tak tahu knpa .. aku nak marah tapi aku tak rasa nak marah .. aku nak terluka .. aku rasa aku ok jerr .. aku cuma tak tahu knpa aku tiba-2 nangis bila tengok semua gambar-2 tuu .. takperr .. aku pendam .. aku diam .. im ok :) tapi .. cemburu ?? maybe .. laki yang aku sayang sangat-2 bersama perempuan lain .. hancur hati ?? Subhanallah .. aku masih kuat untuk hadapi tuu .. Mungkin iman aku tak sekuat dulu tapi aku tahu Allah tak kan bagi aku dugaan yang aku tak mungkin dapat hadapi .. Kau tahu .. semalam aku dapat berita orang cakap kau dengan perempuan .. Masyaallah .. aku sabar .. aku anggap tuu tak betul .. mungkin salah orang .. dalam dunia da 7 manusia yang muka nya hampir sama .. terbukti sudah bila aku jumpa someone yang rupa nya macam kau .. 

Kenapa bila aku nak lepaskan korang .. pergi dari hidup korang .. cari pengganti korang .. teruskan hidup tanpa korang seperti mana korang teruskan hidup tanpa aku .. korang halang aku .. kenapa ?? korang dah tak sayang aku sebab tuu korang tinggalkan aku yang masih sayang kan korang .. korang tahu penantian satu penyeksaan .. korang tahu macam mana rasa nya menunggu sesuatu yang tak pasti .. tapi aku tetap pegang janji aku kan ?? Aku cakap aku tunggu .. aku betul-2 tunggu .. semua terbukti sudah kan .. setiap laki yang kapel dengan aku .. yang aku betul-2 sayang aku tunggu sehingga masa menetukan .. dan aku tetap akan tunggu kau .. aku tak kan pergi .. tak kan move and always stay by ur side ..

U know what .. aku rasa nak tukar no and pergi sekali lagi .. or should i say berjuta kali dah aku pergi dr kau .. aku .. hmmm .. entah laa sayang .. sejujurnya .. aku lemah .. semangat aku hilang dan semakin lenyap bila stalk fb kau .. aku tak tahu knpa susah sangat aku nak lupa kn kau .. kau da bagi minyak pengasih eyh dekat aku ?? sampai-2 aku gila kat kau macam ni sekali .. haish ! tapi aku tak kn buat macam tuu melainkan kau yang suroh .. *kempang ka ati ko madah pia*kau tahu .. kau memei tak tahu sebab tuu kau tinggalkan aku .. aku sedih sangat tahun ni birthday aku tragis sangat .. aku ingat tahun ni akan ada someone yang teman aku sambut birthday .. tapi sangkaan aku meleset sangat .. aku lonely jugak tahun ni .. tinggal satu lagi impian aku .. aku harap aku akan bahagia sangat-2 raya tahun ni .. aminn :)


p/s boleh aku cakap something ?? *harap terasa* aku hidup tanpa dia msok 2 bulan lebih aku tak bising pun .. aku diam jerr .. aku tak kecoh pun cakap dalam fb aku teruskan hidup tanpa dia .. hidup aku sedih pa semua .. aku cuma cakap aku trima hakikat .. aku doa kan kebahagiaan dia .. bukan aku benci tapi aku hate kau kot .. eyh .. entah laa .. yang dinama kan ex kpd someone yg aku sayang memei aku tak suka .. take note 

Labels:



Older Post | Newer Post