Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
This Is The Last
25 June 2012

Assalamulaikum .. Terlebih dahulu ammoy nak minta maaf dekat sapa-2 yang rasa kurang senang dengan kehadiran ammoy di sini .. err .. sebagai blogger laa tuu .. err .. atau kehadiran ammoy dalam hiudp korang laa eyh .. Ampun maaf dipinta dari hujung rambut sampai hujung kaki meski pun diketahui rambut ammoy tak laa panjang mana pun .. dan ketinggian ammoy tak laa tinggi sangat pun .. 

Entry kali ini mungkin yang terakir bakal dipublish kan .. wahhh ! Standard gituu .. publish .. HAHA ! Pa maksud ammoy ?? Ohh .. Macam ni .. Ammoy nak pergi .. Keputusan pun telah dibuat .. Hati pun dah nekad .. Orang dah tak perlu kita untuk terus berada di sini jadi kita pergi .. Jangan menagih simpati pada yang tak sudi .. Waduhh-2 .. ayat ku begitu power .. Yang pasti bukan power root .. Ammoy minum Kacip Fatimah .. HAHA !

Seperti yang diminta oleh seseorang yang ammoy cuba tunaikan permintaan dia .. Ammoy diminta untuk pergi .. Kata nya tak da guna ammoy berada di sini lagi .. Nanti ammoy asyik ingat dekat dia .. Awak , sejaoh mana pun saya pergi kalau hati masih belom dapat hilang kan rasa sayang tuu .. tetap jugak akan di ingat .. Bukan sesuatu yang mudah untuk melupakan someone yang pernah hadir dalam hidup kita .. mungkin mudah bagi awak kerana awak sudah ada dia ..

Tapi bukan buat saya .. Kalau saya dah sayang orang tuu .. satu tempoh yang lama saya perlu kan untuk lupa kan dia .. Dan seperti yang awak kata kan .. awak menghalau saya pergi .. Itu tanda nya awak tak nak dengar cerita , berita mahu pun surat khabar pasal saya lagi .. Baik laa , akan ditunai kan permintaan mu itu walaupun hati berat nak meninggalkan orang yang disayang .. 

Awak tak kan dengar mana-2 cerita saya mahu pun berita apatah lagi news pasal saya daripada sapa-2 selepas ini .. Macam yang saya cakap .. saya tunai janji .. Awak nak saya teruskan hidup bukan ?? Saya tengah cuba meneruskan hidup saya .. Even saya tahu hati saya masih di sini meski pun jasad saya di tempat lain ..

Hey U ! Kalau awak tak dengar cerita mahu pun dalam erti kata lain LOST CONTACT .. Maaf kan saya .. Saya cuma menunaikan permintaan awak .. Saya pergi bukan sebab tak sayang .. Saya selalu cakap macam tuu dulu kan ?? Hmm .. Saya pergi kerana awak dah tak perlu kan saya lagi .. Awak , awak tolong ingat selalu okai .. kalau rindu nak dengar saya marah-2 .. awak suroh jerr sapa-2 marah awak .. HEHE .. kalau awak nak dengar suara saya .. awak cari laa perempuan yang mempunyai suara serupa dengan saya .. kalau awak rindu nak tengok muka saya yang comel laa sangat ni .. HAHA .. Awak tengok laa picture saya itu pun kalau awak masih simpan .. Kalau awak rindu segala kenangan bersama saya .. awak pergi laa tempat kita selalu pergi .. Hanya satu tempat jerr kan awak ?? Maaf kan saya sebab tak pernah bawak awak turun .. saya ada sebab .. Turun mana ?? Ohh .. Paham-2 laa .. kalau saya cakap saya turun .. mana ada benda lain selain parkson .. Awak .. awak jangan lupa birthday saya eyh .. bagi laa cokolet .. HEHE .. mana nak hantar ?? Bagi jerr kat adik saya .. HAHA .. post jerr ke rumah ku syurga ku .. acah jerr .. awak jaga kesihatan okai .. jangan tidur lewat sangat nanti tak sihat .. jangan luka kan hati dia seperti mana awak buat kat saya .. awak .. saya sentiasa sayang awak .. saya akan terus menunggu awak kembali .. mungkin suatu hari nanti kita akan berjumpa .. mungkin masa tuu awak dah dapat terima saya balik ... hmm .. mungkin laa sangat .. awak mungkin berfikir selepas sekian lama saya mungkin akan sayang orang lain .. awak .. kalau seseorang perempuan sudah betol-2 sayang dekat seseorang lelaki tuu .. tidak mustahil bagi dia untuk tidak membuka hati dia buat lelaki lain melainkan orang yang dia tunggu selama ini .. Awak .. saya akan pergi sedikit demi sedikit dari hidup awak .. melangkah perlahan-lahan sehingga awak tidak menyedari pemergian saya nanti .. Malam ni saya nak luah kan semuan yang saya nak cakap dan pendam selama ni .. Sepanjang saya kenal awak .. saya tak berminat dengan lelaki lain .. kalau da pun perasaan tuu cuma sementara .. say happy sepanjang bersama awak walaupun kadang-2 kita gadoh sampai tak contact 2 3 hari .. tapi dalam tempoh tuu hati saya meronta-2 nak mesej , kol awak .. awak .. saya akan simpan segala pemberian awak .. akan saya jaga baik-2 .. awak mungkin tak sehensem , secomel , sekacak , setinggi , sekaya , sepandai dan segala perkataan yang bermula dengan se laa seperti bekas-2 saya .. tapi awak yang memiliki semua yang mereka tak da .. awak memahami saya , awak cuba bertahan dengan perangai saya .. hmm .. awak penyayang .. awak , saya pasti akan merindui segala nya pasal awak .. awak , kalau laa kita da terjumpa suatu hari nanti dan mungkin saat tuu awak dah tak kenal saya .. ye laa .. mana laa tau saya buat pembedahan plastik kerr nak bagi lagi cntik .. awak jangan risau .. saya akan tegur awak tetapi seandainya saya tak tegur itu bermakna saya masih belum dapat menerima hakikat awak dah takda dan saya belum punya keberanian .. awak , saya harap awak bahagia .. takpa saya kecewa asal awak bahagia .. saya dah biasa mengalah .. dan sekali lagi saya mengalah .. untuk orang lain .. meski pun awak pernah ajar saya untuk penting kan diri .. jangan fikirkan orang lain .. fikirkan kebahagiaan diri .. saya dah buat seperti yang awak ajar tapi awak tetap dengan keputusan awak bila saya sudah mula memikirkan kebahagiaan saya .. baik laa .. salam perkenalan dan salam pemergian .. ini yang terakhir awak dengar , baca dan ketahui cerita saya .. jaga diri .. saya sentiasa sayang dan tunggu awak .. MAC JULES ....

Labels:



Older Post | Newer Post