Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Story-story -.-
30 June 2012

Assalamualaikum ... Selamat malam .. HIHI ! Muncol lagi muka ammoy kan-3 ?? Hari tuu bukan maen cakap tak nak berblog lagi laa kunun-2 nyerr .. Ish ! HAHA ! Abai kan .. Hmm .. Kenapa ammoy muncol lagi ?? HIHI .. Entah laa .. tiba-2 rasa nak update blog .. HAHA ! 

Okai , hari ni ammoy spend time jalan-2 pusing atau dalam erti laen menyukat Sibu .. Maklum .. lepas ni mana laa dapat nak ronda-2 lagi kan-3 ? 

Memang best laa spend time sambil-2 cuci mata .. Memang segar laa mata tengok pemandangan yang indah .. HIHI .. Tapi yang tak best nyerr asyik kena kacau jerr .. Yang paling ammoy benci adalah seorang lelaki tuu dengan kawan dia tengok ammoy and Fatin lalu depan mereka .. Mulut dia memang takda insuran .. Suka hati dia jerr cakap dekat kita org .. 'nyaman aieh' .. Tuu kita org heran pa yg nyaman .. then , baru kita org paham apa yg dia maksud kan .. Ya laa akibat nya mun pkey pakaian yg agak seksi .. tapi aku rasa sik seksi niey pun kan ?? Aku rasa laa .. sik tauk laa pendapat tak org .. check it out ..


What you think ?? Okai , abai kan muka ammoy yg huduh tuu .. Shoppink sakan kami berdua hari ni .. beli kasut .. tuu yg ammoy tgh pakai tuu kasut baru laa tuu .. HAHA ! Bikin drop saja .. beli terus pakai .. HUAHUA ! Tapi cantik kan ?? Warna pink .. Lain dari yang lain .. Laget gituu ! Then , kita org beli baju sepasang .. Yang sama laa tuu buat kenangan .. HIHI .. Nak tengok ?? Jangan terkejut lalu terkentut .. HAHA ! 


SUPERMAN ! HAHA ! Kenapa SUPERMAN ?? Coz both op us dah takda SUPERMAN .. Kapel laa tuu .. Kita org masih mencari SUPERMAN yg dapat mencuri hati kita org .. setakat ni belom da yg dapat .. lagi pun kita org dh berjanji .. tak nak kapel selagi masa belom menentukan .. Biar laa jodoh dtg sendiri .. Wahh .. sungguh dramatis ayat ku ..

HAHA ! Tapi malang nya kita org terjumpa laa pulak bekas-2 kontena kita org .. Ish ! Mula-2 tuu Fatin seorang yg terserempak dengan ex-2 dia .. then , otw nak pergi Premier .. ammoy pulak yg terserempak dengan ex ammoy .. Fitri .. bawak perempuan tuu .. perampas punya perempuan .. da pendek tuu pendek laa .. tak payah mengada-2 nak guna high heel .. menyampah pulak aku .. tengok ammoy and Fatin .. kiat org memang bukan ladies laa .. jarang dapat tengok dara 2 org tok k high heel or mana-2 kasut kdak ladies gilak .. lebih suka k kasut .. nyaman k ninjak org mun kae .. HAHA !

Memang sial laa tadi .. macam mana boleh terserempak .. sial laa ! Patut macam kenal jerr .. rupa-2 nya .. bekas kontena ammoy .. apa lagi , ammoy terus tengok tempat laen .. ndak ku sudi melihat org yg dah buat aku terluka .. dendam sampai mati .. oh yeah meyh .. do i care .. selagi ko sik minta maaf ngn aku selagi ya aku sik kan maaf kan .. 

Pengajaran nyerr .. jangan buat musuh dengan saya kerana saya jenis pendendam .. oppss .. trcakap .. HAHA ! Eyh , tapi memang best laa sangat outing hari ni .. Jumpa member-2 lama .. cuci mata tengok jejaka-2  yang hencem-2 suma nya .. Nasib iman masih ada kalau tak ammoy terus minta no seorang demi seorang .. HAHA ! Berani kerr ?? >.< Bikin drop doe ! 

Okai-2 .. Well , esok ammoy akan kembali ke kuching .. gonna be at there for a long time .. raya baru balik semula ke sini .. ammoy rasa dalam tempoh yang lama tuu mungkin takda seorang pun menyedari or merindui pemergian ammoy .. semuan dah buang batu .. alang-2 ya .. bagus buang konkrit kali .. yahh ! Tak org lawa ngn aku , aku gik lawa .. boh tak org cari aku gik .. merajok mena aty ku ctok .. bila tak org perlu baru cari aku .. sik perlu tak org tandah jak aku .. sik lalek ngn aku .. gasak mena .. cari laa sampei ke lubang cacing sekali pun tak org sik kan nengar hal aku gik .. mun tak org tauk pn myb dr ctok .. ya pn mun ku rajin nk berblog .. aku dah malas mok da fb and blog .. macam da guna ... so , boh eran mun sik pat contact ku gik lepas tok .. ati org jak dijaga , ati aku sapa mok jaga .. pk ati ku tok ati manok ka .. pakiyu !

Labels:



Older Post | Newer Post