Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Pergi ke Tak ?? Help me !!
23 June 2012


Sick of crying ,
Tired of trying ,
Yeah , i.m smiling ,
But inside i'm dying ..


Terlalu banyak yang terjadi dalam hidupku ,
Aku selalu berada di persimpangan ,
Persimpangan yang menentukan dua takdir yang berbeza ,
Aku sedar ,
Setiap persimpangan itu ,
Aku harus memilih antaranya ,
Manusia tidak pernah dapat kesemua ,
Hidup ini terlalu singkat untuk memikir perihal yang amat panjang ,
Walaupun sesuatu yang singkat akan berlaku dalam kehidupanku terasa perlahan ,
Kerana aku menemui mu sekarang dalam kehilangan ku di masa lampau ...

Aku bengonk+bingonk aieh .. Ada suroh aku pergi Uitm .. Da sik suroh .. Ohmyyy ! Aku dalam dilema .. bukan delima ..

Ean padah sia-2 laa aku pindah RD mun ko pergi .. Hmm .. Mek duak dah janji mok sma kelas , sma skolah , sma hbs kan pom 6 .. Aku serba salah ..

Ayyah suroh aku pergi .. Tapi nya padah mun aku dalam dilema .. polah solat istikarah .. Insyaallah malam tok aku polah .. 

Atieyn pun suroh aku pergi .. nya padah mungkin ya rezeki aku .. jangan ditolak takut sik dapt tawaran g .. Nya tauk kenak aku nak pergi .. aku dah crita .. hmm .. da betol nya pa nya padah .. takut keadaan aku makin kronik rah ctok .. coz nya pun alami benda yg sma .. kompem ku rindu nak lepak ngn nya mun ku pergi lak .. xpat jalan pasa sma-2 g .. HAHA ! sik pat kenak hon abg ajan g lak ..

Mamy dady .. pun macam aku .. dak duak sik melarang mun aku nak pergi tapi dak duak nya suroh aku polah keputusan sendiri .. 

Abg giey .. i need u now .. cniey jak tuju abg ku tok menghilang .. sik kan nya pun patah hati macam aku .. rindu abg giey ..

Aku rasa aku perlu kan suara majoriti .. Sapa sik suroh aku pergi , mesej ku knek .. mun tauk no laa .. mun suroh pun mesej ku .. boh mesej 013 ku .. lom on g no ya .. maybe 28 july ku start pkey no ya gik .. 

YA ALLAH .. kau beri laa aku petunjok .. seandainya ya yang terbaet untok aku .. izinkan ku pergi .. mungkin rah cnun ku dapat ngubat aty and kembali macam dolok .. tapi mun ditakdirkan ya bukan rezeki aku .. kuatkan laa hati dan iman aku tok hadapi suma tok .. Aku sik kuat gik mkey nya .. Di berik dugaan ptok .. Nya mena-2 merik kesan ngn aku .. sik bersemangat alue ku ntam nya .. Mena laa hoh .. Pain makes people change .. 

Aku tengah coba menghappy kan dirik aku .. Aku rindu nya .. Nya nank sik rindu aku .. Aku sayang nya .. Nya nank sik sayang aku .. Pa patut ku polah .. Aku teringin mok nangga nya sekali gik menghalang aku pergi .. macam dolok .. tapi semua ya sik mungkin terjadi ..


one of theses days
one of theses days your heart will stop and play its final beat
one of theses days the clocks will stop and time wont mean a thing
one of theses days there bombs will drop and silence everything
one of theses days your eyes will close and pain will disapeer
                                   one of theses days






Labels:



Older Post | Newer Post