Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Jangkitan Kuman Pada Usus
7 June 2012

Tajuk entry kali ini agak sazpen yerr .. Takda laa sazpen sangat pun .. HAHA ! Ammoy masih boleh ketawa lagi dalam sakit-2 macam ni .. ammoy nak tanya korang ni .. dalam banyak-2 manusia dalam dunia ni .. kenapa kuman tuu boleh jangkit usus ammoy hah ??

 Eyh , kuman ! Ko tak tau ke sakit tau perut aku kau robek .. ish ! Kot yerr pun tak suka aku jangan laa jangkit usus aku .. nanti kalau aku takda usus aku tak dapat makan .. kalau tak dapat makan , aku makin kurus .. dah laa aku memei kurus .. kesian ammoy tau terpaksa makan ubat banyak-2 .. HUHU ! KUMAN JAHAT !

 Agak terkejut jugak ammoy bila doktor cakap da jangkitan kuman dekat usus .. yang lagi mengherankan bin pelik anak ajaib .. mana datang nya kuman tuu ?? Setau ammoy .. ammoy takda pulak makan benda yg da kuman .. korang da kerr ??

Labels:



Older Post | Newer Post