Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
2 June 2012


First , my love is like in the picture up there .. Ada sesi perkenalan .. pertemuan .. Semua indah time ya .. Kredit sik pernah kosong .. Selalu ada .. Maklum .. Baru bercinta .. IN LOVE kata kan .. Tapi , lepas beberapa bulan semakin jaoh .. FAR AWAY .. Keegoan kelihatan dalam dirik masing-2 .. Pertemuan antara dua insan semakin berkurangan .. Kebahagiaan yang dicipta semakin menghilang .. Semua kata-2 hanya dilafaz melalui HANDPHONE .. Maklum zaman dah canggih .. dah tauk nak bermesej , calling-2 ... Ya pun dah semakin jarang dilaksana kan ... Reload pun dah jarang ... Kadang-2 .. sengaja sik mok reload supaya sik bercontact dengan each other .. Konon nya TAK NAK BERGADUH .. bila mesej selalu kae .. orang selalu padah pya .. aku rasa menar laa ya coz ya da terjadi dalam RELAY aku .. semakin lamak semakin jaoh dan akhey nya sampey kemuncak .. TENGOK PICTURE NO 3 .. yang mpuan merik CINTA tapi si laki sik mok nrimak .. sama laa erti nya dengan NO MORE LOVE .. Dan bila dah jadi pya .. CINTA ditolak .. akan jadi laa HEART BROKEN macam picture dbah tok ..
Orang selalu padah bila dah kecewa nya akan polah pa jak untuk hilang kan kekecewaannya .. Nya sik kan lalek ngn drik nya mpun gik .. I think it's true .. Hmmm .. Orang pun selalu padah nang bodo laa sanggup molah pya .. Tapi mun tak org berada di tempat orang ya mybe tak orang akn polah lebih terok .. Bagi aku ya perkara paling bodo laaa mn sanggup polah and aku tergolong dalam golongan ya .. Orang yg rapat n knl aku jak tauk pa kan jd mn aku dh kecewa .. And one thing yg kompem kuar dr mulut cdak 'YA NYA MOLAH HAL AGIK ' huhu .. hmm .. hati dah kecewa , otak dah pk bukan-2 .. hidup rsa sik menentu .. mybe aku dh sik pat menanggung suma ya g .. b4 tok dh mrasa .. aku berharap aku sik kn dikecewakan tapi .... hmmm .. orang dh mungkir janji ngn aku .. aku pn mungkir janji juak .. ku pdh ku sik kn nyentoh g .. p dh knk bnda ptok .. mok sik mok .. layan jakk .. plak hang nang nyaman .. sampei laa ku sik sedar pa ku polah  .. lucky me .. somebody see me in bloody*broken english .. mn sik mybe dh maty aku .. p mn maty pn bgs juak .. sik perlu ku nanggung suma tok .. lelah dah aku .. iman aku dh sik kuat g .. niey ndak .. aku dh jadi SEYTAN blit .. hmmm .. 

PESANAN UNTUK EX HBY KU*even ku tauk nya sik akn bca , aku sik kesah asal ku dh padah 

Terima kasih coz dah merik aku lukak tok .. Terima kasih coz dh bertahan dgn sikap aku .. Terima kasih coz dh nyayang aku selama ta kapel .. Terima kasih coz dh ninggal aku ats kesalahan yg mungkin aku yg bersalah .. sik perlu bingonk .. aku sik kan ngaco idup ko .. ko pn dh fedap ngn aku .. aku akn prgi dr idup ko mulai ry tok .. sik kan ko dgr g brita aku sma da di fb or dr org laen .. aku akn pergi dr edup ko sma mcm aku prgi dr edup nya dlok ..  aku dh deactive fb aku and dh tukar pazword ..  aku dh tukar no aku .. so ko boleh mula kan idup ko yg bru tanpa perlu memikirkan aku .. aku harap ko dapat temu mpuan yg pat paham and layan ko baet .. sik kdak aku yg mlayan ko kdak binatang .. rmember my last mesej ?? i will help u to remember ..

Dh bis ngnok ? dh bis nyumpah aku ? puas dh ? mn lom puas g , smbong g .. da ko pk pa slh ko smlm ? ko tauk sik pukul bpa aku tdo tgal nanty ko kol aku ! ni janji ko mdh nk kol aku tiap mlm hah ! bru bpa ry ko dcnun ko dh lupak aku , aku tauk nank smlm ary plg tak org gagow p xkn cgek msj pn ko xleh ntar ngn aku pdh xpat kol boh tanti .. da ko pk rsa aty ku gusar mkey ko ? da ko pk skit aty aku ? da ko pk cmni rndu nya aku ngn ko smlm ? da ko pk pa jd ngn aku bla xda 3ma khbr dr ko ? da ? xda ! ko bgn pg brikut nya ko pn xda mdh pa-2 , mlm tok bru ko kol ya pn smadi kdit ko nk tmt tmpoh ! pa ko pk cuma nk nyalah aku tiap kli aku ngelak dr ko ! aku sik kn ngelak mn aku sik kecewa ngn ko ! tank pdh jak nank ko nanty point bgs pn k break ngn aku!cm pdh aky smlm , she know u better than me !boh ko nk bulak aku mdh ko cyg aku gylak-2 mn ko dh ptok ! fine ! ko pn mok ! boh ko crik aku g !

Hey u ! Dont worry , im not going to delete this blog .. i will keep it coz it have our memory ..


My heart will be officially close by 2 June 2012 .. I dont think i can love somebody elese in this short time .. im gonna miss u a lot .. hey u ! rmember this i love u 120 .. I hope when im ready to open it again there is someone who will stay by my side no matter how hard it is to be wif me .. i hope so ... 


p/s saya tidak akan aktif menggunakan blog ini lagi .. im afraid if i still use this blog it migt be hard for me to forget him .. do follow me on my new blog -----> HELLO ! HER NAME IS CHIRAH


Labels:



Older Post | Newer Post