Red smooth Live
LEADJA's Princess

Welcome to my simple triple blog, i`m blabla..famous as blabla..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



CHIT♥CHAT!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Re-edit:Shya
Other: WeHeartIt Photobucket
Instagram
Beberapa Jam Lagi
20 March 2012



Nervous nyerr .. huhu .. jantonk ammoy niey b'degup kencank .. dup dap dup dap .. da lbih kurang 10 jam lg sebelom result SPM d'umum kn .. Ya Allah .. Takut tol ammoy rsa kn .. ammoy hrp ammoy xmenangis esok hri klaw tgk result ammoy .. ammoy hrp result ammoy xkecewa kn ammoy .. Oh my dear , my love , my shayunkz , my sweetheart , darling , honey .. Addmath , Physics , Biology & Chemistry .. please be nice with me .. i love u .. don't u love me too ?? huhu-.- .. i'm really worry right now .. ntah pa laa yg kn jd esok .. huhu .. ammoy xkisah klaw xdpt straight A mcm org lain coz ammoy twu ammoy mmg xkn dpt if study pn x .. huhu .. hope diz 4 killer paper dont really kill me .. i just cant sleep well when think of it .. huhu .. mmg gelisah rsa nyerr bpa hri niey .. huhu .. alaaa .. korang baik kn ?? tlg doa kn spya ammoy dpt kptsn yg bgs eyh .. ammoy doa kn korang yg akn ambik result gak esok dpt result yg bgs .. Amin ..



p/s my blueberry coe .. i knoe itz my fault .. i juz dont wan u to hope on me .. dont wan u to hurt more if i cant fulfil my promise

Labels:



Older Post | Newer Post